اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات والیبال المپیاد فرهنگی ورزشی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی کشور

آذربایجان‌شرقی نایب قهرمان شد

فینال مسابقات والیبال سومین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه علمی ـ کاربردی برگزار شد و تیم استان فارس با غلبه بر آذربایجان‌شرقی به قهرمانی رسید.

آذربایجان‌شرقی نایب قهرمان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مسابقه نهایی والیبال این دوره از رقابت‌ها پیش از ظهر امروز بین دو تیم فارس و آذربایجان‌شرقی برگزار شد و فارس توانست در 3 ست پیاپی و با امتیازهای نزدیک به هم بازی را به نفع خود به پایان برساند. به این ترتیب فارس قهرمان این دوره از رقابت‌ها در رشته والیبال و آذربایجان شرقی نایب قهرمان شد.

به دلیل استفاده تیم آذربایجان‌ غربی از بازیکن غیرمجاز، مسابقه رده‌بندی انجام نگرفت و گلستان بدون انجام بازی به مقام سوم این دوره از رقابت ها رسید. پیش از این قرار بود بازی فینال بین دو تیم فارس و آذربایجان غربی برگزار شود که با توجه به اعتراض تیم آذربایجان شرقی، کمیته انضباطی به نفع تیم تبریزی رای داد و این تیم جایگزین آذربایجان غربی در مسابقات فینال شد.

همچنین بهزاد مرادی از گلستان به عنوان امتیازآورترین بازیکن، جاوید آل جواد از آذربایجان شرقی به عنوان بازیکن اخلاق، حسام تقیان از آذربایجان شرقی به عنوان بهترین دریافت‌کننده و مرتضی جوادی از همین استان به عنوان بهترین سرویس‌زن انتخاب شد. از تیم استان فارس نیز سید ارسلان رضوی به عنوان بهترین مدافع و فرشاد قاسمی به عنوان بهترین پاسور انتخاب شدند. مربی تیم فارس نیز به عنوان بهترین مربی این دوره از رقابت‌ها انتخاب شد.

مسابقات والیبال سومین دوره المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دانشگاه علمی-کاربردی در طول یک هفته در سالن 27 خرداد تبریز برگزار شد و 9 داور تراز اول والیبال از جمله دو داور بین المللی و سه داور ملی به قضاوت این رقابت‌ها پرداختند. جوایز تیم‌های برتر نیز توسط دکتر محمد امین فرد، رئیس ستاد برگزاری المپیاد و صابر حیدرقلیزاده، قائم مقام ستاد برگزاری المپیاد اهدا شد.

انتهای پیام/60001/ذ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول