اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت شرکت برق منطقه‏‌ای سمنان

گردهمایی انجمن مهندسان برق و الکترونیک ایران در سمنان برپا شد

گردهمایی هیئت مدیره انجمن مهندسان برق و الکترونیک ایران شاخه سمنان در شرکت برق منطقه‏‌ای سمنان برپا شد.

گردهمایی انجمن مهندسان برق و الکترونیک ایران در سمنان برپا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه‏‌ای سمنان، در این جلسه که سومین نشست هیئت مدیره انجمن مهندسان برق و الکترونیک ایران ـ شاخه سمنان از چهارمین دوره انتخابات هیئت مدیره این انجمن بود، در خصوص چگونگی برگزاری پنجمین دوره انتخابات انجمن مهندسان برق و الکترونیک ایران ـ شاخه سمنان بحث و گفت‏‌وگو شد.

مجید خطیبی دبیر این انجمن، تشکیل کمیته اجرایی پنجمین دوره انتخابات را از مصوبات این نشست دانست و اعضای این کمیته را رضا کی‏‌پور از دانشگاه سمنان، مجید دارایی از شرکت مخابرات استان سمنان، مجید مداح از شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان و مجید خطیبی از شرکت برق منطقه‏‌ای سمنان عنوان کرد.

در سومین نشست دوره چهارم هیئت مدیره انجمن برق و الکترونیک ایران ـ شاخه سمنان که به ریاست مجید مداح نائب‏ رئیس این انجمن و در محل سالن جلسات ساختمان شهیدغلامعلی میرحاج شرکت برق منطقه‏‌ای سمنان برگزار شد، اصغر اکبری و پرویز کشاورزی از دانشگاه سمنان، سیدعلی‏‌اکبر صباغ سرپرست شرکت برق منطقه‏‌ای سمنان و علی‌جان معینی، هادی سالار و غلامرضا اساسه از‏ کارکنان این شرکت از دیگر اعضای هیئت مدیره حضور داشتند.

در این نشست، مقرر شد تا نخستین جلسه کمیته اجرایی پنجمین دوره انتخابات انجمن مهندسان برق و الکترونیک ایران- شاخه سمنان، 18 شهریور ماه با حضور اعضای این کمیته برگزار شود.

ریاست چهارمین دوره انجمن مهندسان برق و الکترونیک ایران- شاخه سمنان به عهده زنده‏‌یاد حسن مسلمی مدیرعامل فقید شرکت برق منطقه‏‌ای سمنان بود که به دلیل بیماری در اردیبهشت ماه سال جاری به دیار باقی شتافت.

انتهای پیام/2249/ی/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول