اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرانجام به همت خیران تهرانی

جوان لامردی مبتلا به بیماری پوستی نادر جراحی شد

سید علی حسینی یکی از سه جوان مبتلا به بیماری پوستی نادر در بیمارستان فاطمه زهرا (س) تهران و با همت نیکوکاران تهرانی جراحی شد.

جوان لامردی مبتلا به بیماری پوستی نادر جراحی شد

مدیر مرکز اطلاع‌رسانی و کتابخانه تخصصی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک ایران و نماینده نیکوکاران تهرانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لامرد با اعلام این خبر مسرت‌بخش اظهار داشت: سید علی حسینی یکی از سه جوان مبتلا به بیماری پوستی نادر جراحی شد.

شهرزاد کردبچه افزود: این عمل جراحی که در بیمارستان حضرت فاطمه زهرا (س) تهران و توسط دکتر فروتن پزشک متخصص و جراح مجرب پلاستیک، ترمیم و زیبایی انجام شد، بیش از چهار ساعت به طول انجامید.

نماینده نیکوکاران تهرانی با بیان اینکه هر دو دست این جوان 18 ساله دارالمیزانی به صورت همزمان امروز مورد عمل جراحی قرار گرفت گفت: برابر نظر پزشک مربوطه این عمل جراحی بسیار رضایت‌بخش بوده و وضعیت جسمی این جوان نیز در حال حاضر خوب است.

مدیر مرکز اطلاع‌رسانی و کتابخانه آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک ایران بیان داشت: در انگشت‌های سیدعلی حسینی میله کار گذاشته شده است.

به گزارش فارس، چند روز پیش بود که خبرگزاری فارس اقدام به تهیه گزارش خبری از سه جوان مبتلا به بیماری پوستی نادر در روستای دارالمیزان از توابع شهرستان لامرد کرد که در کم‌ترین زمان جمعی از نیکوکاران اقدام به درمان رایگان یکی از سه جوان مبتلا به این بیماری پوستی نادر کردند.

امیدواریم دیگر نیکوکاران از نقاط مختلف کشور نیز برای درمان دو تن دیگر از این جوانان روستایی گام بزرگی را بردارند.

انتهای پیام/2448/ج30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول