اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس:

طرح امر به معروف و نهی از منکر در دستور مجلس قرار دارد‌

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: طرح امر به معروف و نهی از منکر در دستور مجلس قرار دارد.

طرح امر به معروف و نهی از منکر در دستور مجلس قرار دارد‌

حجت‌الاسلام والمسلمین احمد سالک لحظاتی پیش در حاشیه مراسم بیست و دومین اجلاس سراسری نماز در خرم‌آباد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان ‌گفت: طرح امر به معروف و نهی از منکر، صدا و سیما و طرح جامع رسانه‌ها در دستور کار کمیسیون فرهنگی قرار دارد.

وی افزود: در راستای احیای امر به معروف و نهی از منکر تمام تلاش‌های خود را به کار گرفته‌ایم تا آن را قانونمند کنیم.

‌سالک یادآور شد:‌ فعلاً صحبت‌های اولیه و کارشناسی را در مجلس در این زمینه شروع کرده‌ایم چرا که باید فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر را در سطح کشور گسترش بدهیم و این امر نیازمند حضور مشارکت مردم و دستگاه‌های ذی‌ربط است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: کار قانون نظام جامع رسانه‌ای را نیز در مجلس شروع کرده‌ایم و آرام آن را پیش می‌بریم و امیدواریم هرچه زودتر به تصویب برسد.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: این قانون حاکمیت نظام رسانه‌ای را در دستگاه‌ها تنظیم می‌کند و در خیلی از مسائل و ضدارزش‌ها جلوگیری می‌کند.

‌سالک افزود:‌ امیدواریم این قانون که میراث مجلس هشتم برای ما‌ست خیلی زود به مرحله تصویب برسد و این خلأ از میان برداشته شود.

وی در ادامه یادآور شد: مهم‌ترین مسائلی که در کمیسیون فرهنگی مطرح است مسجدمحوری و تجهیز مساجد و آنچه مربوط به مساجد را در دستور کار مجلس قرار داده‌ایم که این طرح بیش از 40 ماده است.

وی افزود: امیدواریم تا پایان سال جاری این طرح را جمع کنیم و به صحن علنی مجلس بفرستیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: طرح جامع رسانه‌ها، صدا و سیما، امر به معروف و نهی از منکر از جمله طرح‌های اساسی و کلیدی در دستور کار کمیسیون فرهنگی قرار گرفته است.

انتهای پیام/85003/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول