اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی سیستان و بلوچستان مطرح کرد

بهره‌مندی ‌روستاییان‌ سیستان و بلوچستان از نعمت آب شرب بهداشتی

سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی سیستان و بلوچستان گفت: اکثر ‌‌روستاییان‌ سیستان و بلوچستان از نعمت آب شرب بهداشتی بهره‌مند هستند.

بهره‌مندی ‌روستاییان‌ سیستان و بلوچستان از نعمت آب شرب بهداشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب روستایی سیستان و بلوچستان، محمد چاری در خصوص حجم عملیات اجرایی پروژه‌ها افزود: پروژه‌های مذکور شامل اجرای 20 کیلومتر شبکه آب آشامیدنی‌، 15 کیلومتر خط انتقال به طول‌ 500 مترمکعب منبع ذخیره آب‌، تجهیز 4 حلقه چاه عمیق‌، و تجهیز 3 حلقه چاه نیمه عمیق است.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی استان میزان اعتباری هزینه شده در پروژه‌ها را 13 میلیارد و 475 میلیون ریال عنوان کرد و ‌از همگان خواست تا در استفاده درست و صحیح از آب شرب تلاش کنند‌.

وی در ادامه با بیان اینکه پرداخت 60 درصد قبوض آب شرب روستایی سیستان و بلوچستان به صورت غیرحضوری انجام می‌شود، گفت‌: با توجه به آمار استخراج شده میزان پرداخت‌های غیرحضوری روستائیان ‌به ترتیب 26 درصد از طریق خودپرداز ، 3 درصد از طریق پیام کوتاه‌، 9 درصد ازطریق تلفنباک‌، 14 درصد از طریق اینترنت و 48 درصد از طریق پایانه فروش است که در کل پرداخت‌های غیر حضوری عزیزان به دو برابر نسبت به قبل افزایش پیدا کرده است‌.

سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی استان در پایان با آرزوی موفقیت روزافزون برای روستاییانی که با توجه به مشکلات کمبود بانک در مناطق روستایی و دور افتاده استان از روش‌های نوین جهت پرداخت قبوض خود استفاده می‌کنند گفت‌: امیدواریم سایر عزیزان روستایی نیز بتوانند با استفاده از روش‌های نوین پرداخت غیر حضوری در کاهش هزینه‌های رفت آمد و اتلاف وقت جلوگیری کرده و در تسریع خدمات به ما از طریق پرداخت به موقع قبوض یاری رسانند.

انتهای پیام/75004/ش/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول