اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی جامعه روحانیت ایالت سرحد پاکستان صورت می‌گیرد

برگزاری همایش «نقش شهید عارف‌الحسینی در وحدت و بیداری اسلامی» در قم

جامعه روحانیت ایالت سرحد پاکستان به مناسبت بیست ‌و پنجمین سالگرد شهادت حجت‌‌الاسلام والمسلمین سیدعارف حسین الحسینی همایش «نقش شهید عارف‌الحسینی در وحدت و بیداری اسلامی» را برگزار می‌کند.

برگزاری همایش «نقش شهید عارف‌الحسینی در وحدت و بیداری اسلامی» در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی جامعةالمصطفی، همایش «نقش شهید عارف‌الحسینی در وحدت و بیداری اسلامی» با سخنرانی آیت‌الله حسینی بوشهری مدیر حوزه علمیه قم 21 شهریور ماه جاری در تالار قدس مجتمع آموزش عالی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

شهید عارف‌الحسینی در حالی به عنوان یکی از رهبران بزرگ شیعی پاکستان عنوان می‌شود که این عالم فقید با الگوبرداری از انقلاب ایران، همواره حامی مادی و معنوی بسیاری از جنبش‌های آزادی خواهانه اسلامی و تشویق مردم پاکستان در شناسایی چنین جریاناتی بود.

این شهید حمایت از انقلاب اسلامی و اطاعت از امام خمینی (ره) را بر خود و بر سایر مسلمانان واجب می‌دانست و گفته بود: «من از تمام مسلمانان، به خصوص جوانان می‌خواهم که افکار رهبر حقیقی جهان اسلام و امید مستضعفان جهان، حضرت امام خمینی را به گوشه گوشه ممالکشان برسانند تا مسلمانان از افکار او آگاه شوند.»

انتهای پیام/2258/ب/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول