اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم گسترش فولاد تبریز:

امسال در بین هشتم تیم اول قرار خواهیم گرفت/ گسترش فولاد تیم هجومی است

مربی تیم گسترش فولاد تبریز از بازی‌های هجومی تیمش خبر داده و گفت: ما چه در بازی‌های خانگی و چه در بازی‌های خارج از خانه هجومی ظاهر خواهیم شد.

امسال در بین هشتم تیم اول قرار خواهیم گرفت/ گسترش فولاد تیم هجومی است

 به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حسین خطیبی شامگاه امروز در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل استقلال خوزستان اظهار کرد: تنها چند اشتباه در تبریز منجر به از دست رفتن امتیازات حساسی برای تیم ما شده است و امیدواریم از این اشتباهات درس گرفته و در دیدارهای باقیمانده لیگ در تبریز بتوانیم تمام امتیازات را کسب کنیم.

وی با ابراز رضایت از بازی تیم گسترش فولاد مقابل راه آهن عنوان کرد: تیم ما به بلوغ تاکتیکی و خودباوری رسیده است و بعد از برد شیرین خارج از خانه مقابل راه آهن، امیدوارم بتوانیم نمایش قابل قبولی مقابل استقلال خوزستان ارائه داده و در این بازی نیز به پیروزی دست یابیم.

مهاجم سال‌های دور تراکتورسازی از مصدومیت شش ماهه دفاع وسط تیمش خبر داده و ابراز داشت: مهدی قریشی از بهترین بازیکنان ما بود که متاسفانه به شدت مصدوم شده و سخت به دنبال جایگزین برای وی می‌باشیم.

وی همچنین از حضور یک بازیکن پرتغالی در تمرینات تیمش خبر داد و افزود: پست این بازیکن چپ پا دفاع چپ می‌باشد و در حال حاضر در حال دادن تست در تمرینات است و اگر بتواند رضایت کادر مربیان را جلب کند با این بازیکن قرارداد خواهیم بست.

بازیکن سابق تیم ملی ایران از برنامه بلند مدت باشگاهش خبر داد و تصریح کرد: امیدواریم در لیگ امسال با قرار گرفتن در جمع هشت تیم برتر، گام اول در اجرای برنامه‌های آتی این باشگاه را محکم برداریم.

تیم گسترش فولاد تبریز در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال کشور میزبان استقلال خوزستان است.

گسترش فولاد با 9 امتیاز تیم هشتم جدول بوده و تیم اهوازی با 8 امتیاز در جایگاه یازدهم جای دارد.

انتهای پیام/60002/ک30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول