اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

عریقات تجاوزات رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی را محکوم کرد

عضو کمیته اجرایی سازمان آزادی‌بخش فلسطین(ساف) تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه مسجدالاقصی و یورش شهرک‌نشینان به این مسجد مقدس را محکوم کرد.

عریقات تجاوزات رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی را محکوم کرد

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از شبکه خبری فلسطین الیوم، «صائب عریقات» امروز چهارشنبه در دیدار با شخصیت‌های سیاسی بین‌المللی، تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه مسجدالاقصی و یورش گروهی از شهرک‌نشینان به این مسجد و بستن دروازه‌های آن به روی شهروندان فلسطینی را محکوم کرد.

عریقات، رژیم صهیونیستی را مسئول کامل نتایج و پیامدهای این جنایت دانست و افزود که این جنایت نیز در کنار دیگر جنایت‌های این رژیم اعم از افزایش عملیات قتل، تخریب خانه‌ها، آواره کردن فلسطینیان و گسترش فعالیت‌های شهرک‌سازی قرار دارد.

بر اساس این گزارش عریقات امروز با معاون وزیر خارجه ایتالیا، «رابرت سری» فرستاده دبیرکل سازمان ملل، فرستاده ژاپن در روند صلح، معاون فرستاده کمیته چهارجانبه صلح و تعدادی از سرکنسول‌ها و نمایندگان کشورهای اروپایی، آمریکای لاتین و آسیا دیدار کرد.

عریقات تاکید کرد که هدف از اقدامات اسرائیل نابودی تلاش‌های صورت گرفته برای موفقیت روند صلح و دستیابی به اصل دو دولت بر اساس مرزهای سال 1967، حل قضایای راه‌حل نهایی و در رأس آن قدس، آوارگان و اسرا با استناد به قطعنامه‌های بین‌المللی مرتبط با آن است.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول