اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

شیخ رائد صلاح از قدس اشغالی تبعید شد

رژیم صهیونیستی شیخ رائد صلاح رئیس جنبش اسلامی فلسطین در اراضی اشغالی سال ۱۹۴۸ را امروز پس از ۲۴ ساعت بازداشت، از قدس تبعید کرد.

شیخ رائد صلاح از قدس اشغالی تبعید شد

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری شینهوا، رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه رئیس جنبش اسلامی در سرزمین‌های اشغالی 1948 را پس از 24 ساعت بازداشت از شهر قدس تبعید کرد.

خالد زبارقه وکیل شیخ رائد صلاح گفت: مقامات رژیم صهیونیستی به شکل اجباری رائد صلاح را به 30 کیلومتری خارج از شهر قدس تبعید کردند.

زبارقه افزود: شیخ صلاح دیروز سه شنبه با پیشنهاد پلیس اسرائیل برای آزادی وی در برابر تبعید به خارج از قدس مخالفت کرد اما اسرائیلی‌ها به زور وی را وادار به قبول این پیشنهاد کردند.

زبارقه تاکید کرد: شیخ رائد صلاح از سوی اسرائیل دستور گرفته است که تا شش ماه وارد شهر قدس نشود.

رادیو اسرائیل نیز اعلام کرد که شیخ صلاح پس از گرو گذاشتن سندی به ارزش 50 هزار شیکل (حدود 14 هزار دلار) به عنوان وثیقه برای جلوگیری از نقض شرط وارد نشدن به قدس آزاد شد.

«علی ابو شیخه» رئیس موسسه اوقاف و آثار باستانی الاقصی گفت: شیخ صلاح به تحریک فلسطینیان برای شورش در قدس و مسجد الاقصی متهم است یعنی منظورشان همان فعالیت‌های امروز چهارشنبه است که جنبش اسلامی خواستار حضور گسترده در مسجد الاقصی به منظور حمایت از آن و قدس شریف شده است.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول