اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سیستان و بلوچستان در گفت و گو با فارس خبر داد

‌واردات اقلام اساسی‌ با ‌تخفیف ‌ویژه برای مرزنشینان سیستان و بلوچستان‌

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: واردات اقلام اساسی تا سقف 2 میلیون تومان در ماه با اعمال تخفیف و معافیت برای مرزنشینان سیستان و بلوچستان اجرا می‌شود.

‌واردات اقلام اساسی‌ با ‌تخفیف ‌ویژه برای مرزنشینان سیستان و بلوچستان‌

حاتم ناروئی امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس با بیان اینکه ‌صادرات از گمرکات این استان از حیث وزنی 15 درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است، اظهار داشت: واردات بازارچه‌های مرزی استان نسبت به سال قبل 93 درصد رشد داشته است.

وی به فروش سوخت به مرزنشینان در دو شهرستان هیرمند و سراوان اشاره کرد و افزود: فروش سوخت در پنج شهرستان دیگر شامل شهرستان‌های چابهار، کنارک، میرجاوه، سرباز و زهک در آینده‌ای نزدیک عملیاتی خواهد شد.

نماینده عالی دولت در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: جلوگیری از خروج غیر‌قانونی سوخت به مقدار روزانه 4 میلیون لیتر به کشورهای همجوار از مجاهدت نیروهای مرزبانی است.

وی بر واردات دام زنده از کشورهای همجوار تاکید کرد و گفت: پس از عرضه گوشت در داخل استان، گوشت قرمز به سایر استان‌ها نیز به منظور تنظیم بازار داخلی توزیع خواهد شد.

ناروئی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی مصوبه هیئت دولت در خصوص واردات اقلام اساسی، اذعان داشت: واردات اقلام اساسی تا سقف 2 میلیون تومان در ماه با اعمال تخفیف و معافیت برای مرزنشینان سیستان و بلوچستان اجرا می‌شود.

وی از شروع عملیات اجرایی ترانزیت سوخت به کشور افغانستان خبر داد و گفت: بندر چابهار راه ارتباطی ترانزیت سوخت به کشور افغانستان خواهد بود.

انتهای پیام/75004/ش40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول