اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل پگاه زنجان:

میزان مصرف شیر در ایران نصف میانگین جهانی است

مدیر عامل پگاه زنجان میزان مصرف شیر ایران را 1.6 نرم کشورهای پیشرفته اعلام کرد و گفت: میزان مصرف شیر در ایران کمتر از نصف میانگین جهانی است که جای بسی نگرانی را دارد.

میزان مصرف شیر در ایران نصف میانگین جهانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید امیدی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه شرکت شیر پگاه زنجان در حال حاضر روزانه 110 تن شیر از تولیدکنندگان دریافت می‌کند، اظهار داشت: مقدار شیر خام دریافتی از دامداران تا پایان سال جاری به 130 تن افزایش می‌یابد.

وی به سابقه 30 ساله فعالیت شرکت شیر پگاه زنجان اشاره کرد و افزود: این شرکت یکی از زیرمجموعه صنایع شیر ایران است.

مدیر عامل پگاه زنجان با بیان اینکه فعال بودن شرکت شیر پگاه زنجان تاثیر قابل توجهی در ارتقای فعالیت‌های دامداری استان دارد، تصریح کرد: شیر مورد نیاز پگاه زنجان از 25 واحد دامداری شیر صنعتی زنجان و 5 هزار دامدار سنتی تهیه می‌شود.

وی با تشریح روند ورود شیر و کنترل‌های انجام شده به شرکت پگاه زنجان گفت: این مجموعه سال‌هاست که کنترل ویژه‌ای بر روی نحوه دریافت شیر از مراکز تولید خود دارد.

وی تاکید کرد: کیفیت شیر در همه شیرهای دریافتی از 20 تن تا 200 کیلوگرم تحت شرایط خاص کنترل انجام و بعد از اطمینان از کیفیت قابل آن وارد چرخه شرکت می‌شود.

امیدی با بیان اینکه شرکت شیر پگاه سه گستره توزیع محصولات دارد، اضافه کرد: بازار داخل استان، بازارهای خارج از استان و بازارهای بین‌المللی از جمله حوزه‌های فعالیت این شرکت هستند.

وی با بیان اینکه شرکت در صدد حذف واسطه‌ها از چرخه تولیدات شرکت شیر پگاه است، ادامه داد: مدیران این شرکت در این راستا شبکه‌های توزیع را راه‌اندازی کرده‌اند تا محصولات این شرکت به راحتی به دست مصرف کننده برسد.

*پگاه زنجان یکی از شرکت‌های موفق در حوزه صادرات است

مدیر عامل پگاه زنجان با وسیع توصیف کردن حوزه فعالیت پگاه زنجان در سطح کشور اشاره و تصریح کرد: این مجموعه یکی از شرکت‌های موفق در حوزه صادرات است که طی پنج ماه گذشته از سال جاری موفق به صدور 2 هزار و 148 تن کالا به ارزش یک میلیون و 608 دلار شده است.

وی عراق، عربستان و کویت را کشورهای مقصد تولیدات پگاه زنجان اعلام و اضافه کرد: اخیرا مدیران در صدد صادرات محصولات این شرکت به یکی از کشورهای شرق آسیا هستند که پس از نهایی شدن اعلام می‌شود.

امیدی به استقرار سیستم‌های مدیریتی مختص کنترل مواد غذایی در پگاه زنجان اشاره کرد و افزود: این شرکت جدا از استانداردهای ملی استانداردهای داخلی سختگیرانه‌تری دارد.

وی از تصمیم مدیران پگاه برای انجام برنامه‌های تحقیق و توسعه خبر داد و گفت: صنعتی که به وضعیت جاری خود راضی و از انتظارات مشتریان خود غفلت کند به طور قطع محکوم به شکست است.

مدیر عامل پگاه زنجان با بیان اینکه پگاه زنجان با یک گروه کاری در صدد ارائه محصولات جدید به بازار است، ادامه داد: این شرکت یک محصول جدید ماست با نام الماس به صورت صادراتی تولید و به بازار عراق عرضه کرده است که در بسته بندی جدید به زودی وارد بازار داخلی هم می‌شود.

وی به تولید یک نوع کره با سلامت بخشی ویژه اشاره کرد و گفت: این محصول هم به زودی به بازار عرضه می‌شود.

*استقرار سیستم بسته بندی جدید

امیدی بهره‌وری و کنترل انرژی را از برنامه‌های پگاه زنجان عنوان و اضافه کرد: این شرکت با وجود همه مشکلات اقدام به نوسازی مجموعه خود به لحاظ سخت‌افزاری می‌کند که آخرین مورد آن استقرار یک دستگاه بسته بندی جدید با اعتبار 5 میلیارد تومانی است.

وی بر ضرورت توجه به مسائل اجتماعی در فعالیت‌های اقتصادی اشاره کرد و گفت: پگاه زنجان متوجه مسئولیت‌های اجتماعی خود است و در این راستا اقداماتی را هم در ارائه آموزش‌ها لازم در این حوزه انجام داده است.

مدیر عامل پگاه زنجان میزان مصرف شیر ایران را 1.6 نرم کشورهای پیشرفته اعلام کرد و افزود: میزان مصرف شیر در ایران کمتر از نصف میانگین جهانی است که جای بسی نگرانی را دارد.

وی بر تمرکز پگاه زنجان بر ورزش کادر خود تاکید و اضافه کرد: در حال حاضر 50 تا 60 درصد کارکنان این مجموعه ورزش می‌کنند.

امیدی بر لزوم توجه به مسائل زیست محیطی توسط فعالان اقتصادی تاکید کرد و گفت: این مجموعه تولیدی موفق به مطرح شدن به عنوان صنعت سبز شده که بسیار هم مورد توجه قرار گرفته است.

انتهای پیام/73004/ش40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول