اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفتمین مربی ماشین سازی استعفا داد

تداوم رکوردشکنی ماشین‌سازی با استعفای داداش ضیایی

رکوردشکنی تیم ماشین‌سازی تبریز تداوم داشته و هفتمین مربی این تیم در یک سال گذشته از این تیم استعفا داد.

تداوم رکوردشکنی ماشین‌سازی با استعفای داداش ضیایی

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تیم ماشین‌سازی تبریز در طول یک سال شمسی و دقیقا از شهریور سال 91 تا شهریور سال 92 هفت مربی انتخاب کرده است که رکورد بیشترین تغییر در فوتبال ایران است.

پیش از آغاز رقابت‌های لیگ دسته اول ایران در فصل گذشته، ناصر ابراهیمی به عنوان سرمربی این تیم معرفی شد، اما به دنبال انصراف برادران دبیری از تیم‌داری، ناصر ابراهیمی از لیست مربیان این تیم خارج شده و علیرضا اکبرپور که قرار بود کمک ابراهیمی باشد، به عنوان سرمربی جدید معرفی شد.

اکبرپور با وجود تمام محدودیت‌های موجود توانست برای تیم ماشین‌سازی هفت امتیاز کسب کند که پیروزی بر تیم شاهین بوشهر در بوشهر را می‌توان بهترین نتیجه وی ذکر کرد.

به دنبال تغییرات مدیریتی در تیم ماشین‌سازی و انتقال امتیاز تیم از هیئت فوتبال استان به جوانان ‌خیر، اصغر اعتباری به عنوان سرمربی این تیم معرفی شد که حاصل کار این مربی در سه بازی سه باخت بود تا در نهایت در نیم فصل وی برکنار شده و حسین خطیبی جایگزین وی شود.

حسین خطیبی نیز نتوانست روند نتایج ماشین‌سازی را عوض کند و در چهار هفته به پایان این رقابت‌ها از مربیگری این تیم انصراف داد.

هدایت تیم ماشین‌سازی در چهار بازی پایانی فصل گذشته به ولی حاتمی سپرده شد که در واقع پنجمین مربی طول فصل ماشین‌سازی به شمار می‌رفت.

ماحصل تلاش این مربیان به سقوط ماشین‌سازی به لیگ دسته دو منجر شد.

مسئولان باشگاه ماشین‌سازی امسال برای بازگشت به لیگ یک زودتر از سایر تیم‌ها مربی خود را معرفی کرده و مسئولیت هدایت تیم خود را به جواد موسوی سپردند. اما موسوی به سرنوشت ناصر ابراهیمی دچار شده و پیش از آغاز رقابت‌های لیگ دسته دو جای خود را به امیر داداش ضیایی داد.

ناصر ابراهیمی، علیرضا اکبرپور، اصغر اعتباری، حسین خطیبی، ولی حاتمی، جواد موسوی و امیر داداش ضیایی هفت مربی ماشین سازی در طول یک سال گذشته بودند.

با استعفای داداش ضیایی این تیم در آستانه شکستن رکورد خود است. در صورتی که مربی این تیم تا پایان شهریور معرفی شود، این تیم در یک سال صاحب هشتمین مربی خواهد شد.

متن استعفای امیر داداش ضیایی به شرح زیر است:

با سلام به حضور دوستداران فهیم تیم همیشه پرطرفدار ماشین‌سازی تبریز

با تقدیم احترامات قلبی به حضور تمامی کسانی که در طول مدت حضور اینجانب در تمرینات تیم قدیمی و پرافتخار دیار آذربایجان شرقی، با تشویق و تایید خویش موجبات دلگرمی و تلاش مجدانه را برای اعتلای دوباره نام و آوازه قدیمی‌ترین تیم این دیار فراهم کردند، به اطلاع می‌رساند به دلایل مهم عدم هماهنگی‌ها، عدم تعریف وظایف افراد حاضر در تیم و همچنین عدم تعریف اهداف باشگاه در میان مدت و بلند مدت، ایجاد هماهنگی و کسب نتایج برای صعود دوباره ماشین‌سازی به رده بالاتر از نظر کارشناسی و با توجه به تجارب بنده، دور از تصور بوده و با عذرخواهی از تمام دوستداران همیشگی این تیم پرافتخار، برخلاف میل باطنی خویش از همراهی و مربیگری این تیم کناره‌گیری کرده و استعفای خود را به مدیریت باشگاه و قاطبه دوستداران و مشوقان همیشگی سبز پوشان تبریز اعلام می‌دارم.

امیر داداش ضیایی، سرمربی سابق و کوتاه مدت تیم ماشین‌سازی، ایجاد بستر لازم برای اعتلای نام و آوازه تیم ریشه‌دار و پر سابقه آذربایجان‌شرقی و شمال ‌غرب کشور را از آرزوهای دیرین خود و خیل عظیم دوستداران و عاشقان ماشین‌سازی اعلام کرده و با تقدیر از اداره کل ورزش و جوانان استان و مسئول مستقیم فوتبال استان، جواد ششگلانی اضافه کرد: در کوتاه مدت شناسایی و جذب اسپانسر قوی خواهد توانست بخش مهمی از مشکلات مالی و عدم کسب نتایج مطلوب ناشی از عدم وجود منابع مالی مطمئن را بر طرف سازد.

وی از تمام مسئولان سیاسی استان درخواست کرد با توجه به قول مساعد ریاست محترم جمهور دولت یازدهم در سفر به آذربایجان شرقی مبنی بر هدایت تیم به مسیری درست با حمایت‌های دولت تدبیر و امید، زمینه لازم را برای ایجاد بستری مناسب جهت حل زیربنایی و ریشه‌ای این تیم قدیمی، پرافتخار و پرطرفدار را فراهم آورند وگرنه، با برنامه‌های یکساله و کوتاه مدت، روزبه‌روز برحجم مشکلات و اندوه دوستداران صدیق آن افزوده خواهد شد.

تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز با 43 سال قدیمی‌ترین تیم فوتبال آذربایجان است. 

انتهای پیام/60001/ع30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول