اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان شمال غرب کشور:

مدلی برای انتخاب استاندار جدید تعریف کردیم

رئیس مجمع نمایندگان شمال غرب کشور از تعیین مدل و ملاکی برای انتخاب استاندار جدید اردبیل خبر داد.

مدلی برای انتخاب استاندار جدید تعریف کردیم

منصور حقیقت‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: دیروز مجمع نمایندگان شمال غرب کشور با وزیر کشور جلسه‌ای داشت که 38 نماینده در این جلسه شرکت داشتند.

وی خاطرنشان کرد: در این جلسه مسائل کلان منطقه‌ای به ویژه موضوع انتخاب استانداران جدید با وزیر کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت و روسای مجمع و تعدادی از نمایندگان مسائل خاص استانی را نیز مطرح کردند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در این جلسه در خصوص تعامل و تفاهم با وزارت کشور در خصوص انتخاب استانداران و فرمانداران بحث و بررسی‌ها انجام شد و قرار شد در این زمینه رایزنی‌ها همچنان ادامه پیدا کند.

حقیقت‌پور در خصوص تعیین مدلی مشخص برای انتخاب استانداران جدید گفت: ما در این زمینه مدلی را تعریف کردیم تا با جمع‌بندی نظرات اعضای مجامع در انتخاب استانداران آینده دیدگاه‌هایمان را مطرح کنیم که امیدواریم در این زمینه به یک سهم مشترک دست پیدا کنیم.

وی عنوان کرد: به زودی در خصوص این مدل و ملاک و معیار بحث‌های مفصلی را مطرح خواهم کرد، اما همین قدر مردم بدانند که ملاک‌ها و معیارها کارشناسی، عقلایی و به دور از احساسات خواهد بود.

رئیس مجمع نمایندگان شمال غرب کشور بیان داشت: بنده در جریان موضوع مطرح شده در خصوص معرفی 14 نامزد استانداری اردبیل از سوی نمایندگان استان نمی‌توانم اظهار‌نظر کنم اما مدلی را که انتخاب کردیم مدلی با تدبیر و عقلانیت بیشتر است که قطعاً در این زمینه اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

حقیقت‌پور با رد گزینه‌های مطرح شده در برخی از سایت‌ها در خصوص استاندار آینده اردبیل افزود: مباحث مطرح شده بیشتر گمانه‌زنی‌هاست.

انتهای پیام/62001/ب30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول