اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

اعضای شورای اسلامی روستاهای قرچک تحلیف شدند

مراسم تحلیف منتخبین مردم در چهارمین دوره شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی قرچک با حضور حبیب اله ابراهیمی معاون سیاسی ـ انتظامی فرمانداری، بهنام جهانی بخشدار مرکزی قرچک در محل فرمانداری شهرستان قرچک برگزار شد.

اعضای شورای اسلامی روستاهای قرچک تحلیف شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان قرچک، بهنام جهانی در مراسم تحلیف اعضای شورای اسلامی روستاها افزود: در دوره سوم شوراهای اسلامی روستاها در خدمت اعضای قبلی بودم که این عزیزان خدمات شایانی به شهروندان بخش مرکزی ارائه نمودند و جا دارد که در اینجا از این عزیزان که با بخشداری و فرمانداری همکاری خوبی را داشتند تقدیر و تشکر نمایم.

بخشدار مرکزی شهرستان قرچک با اشاره به اینکه در انتخاب رئیس ، اعضای هیئت رئیسه و دهیار دقت لازم را داشته باشید، افزود: در انتخاب دهیار، رئیس و هیئت رئیسه دقت لازم را داشته باشید و برای این انتخابها خدا را در نظر بگیرید.

وی گفت: با مردم، خانواده معظم شهدا و ایثارگران ، ائمه جماعت و نخبه های بخش مرکزی در بحث های فرهنگی و اجتماعی و... به صورت مستقیم در ارتباط و با این عزیزان در خصوص مشکلات مشورت داشته باشید.

جهانی با اشاره به اینکه اختلافات قومی و قبیله‌ای را کنار بگذارید و با هم دوست باشد، اظهار داشت: تنها کسانی که در معرض این اختلافات قرار می گیرند مردم هستند و باید این اختلافات که انشاالله وجود نخواهد داشت را کنار بگذاریم و برای رضای خدا خدمت کنیم، چون مردم ولی نعمت ما هستند و برای این عزیزان باید تلاش مضاعف نمود.

در ادامه معاون سیاسی انتظامی فرمانداری شهرستان قرچک با اشاره به سخنان و بیانات مقام معظم رهبری در خصوص وظایف شوراهای اسلامی اظهار داشت: مطابق فرمایشات رهبری، مبارزه با فساد و رشوه خواری، تسهیل امور، پرهیز از اختلافات بی‌اساس، خالص نمودن نیات برای خداوند متعال و ایجاد تفاهم و همدلی می‌بایست در رأس امور شوراهای اسلامی باشد.

حبیب‌اله ابراهیمی با اشاره به اینکه خالصانه برای رضای خدا و مردم کار کنید، اظهار داشت: امروز تمام ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برای خدمت به مردم آماده اند و خدمت به خلق خدا را سرلوحه کارهای روزمره خود کرده اند.

وی گفت: با مطالعه و برنامه ریزی درست خدمات مناسبی به شهروندان ارائه دهید و مسئولیت، پست و مقام میدان آزمایش شما منتخبین مردم در پیشگاه خداوند است.

ابراهیمی به منتخبین مردم در شورای اسلامی در خصوص انتخاب یک فرد توانمند برای اداره دهیاری تاکید کرد و افزود: در انتخاب دهیار دقت لازم را داشته باشید چون دهیار همان شهردار شهر است و دهیار خوب و با تجربه میتواند خدمات مطلوب و بهتری به شهروندان ارائه دهد.

معاون سیاسی ـ انتظامی فرمانداری شهرستان قرچک اظهار داشت: انتخاب دهیار خوب و متدین مهمترین تصمیمی است که شوراهای روستایی در مدت چهار سال فعالیت خود در روستاها اتخاذ می‌کنند.

وی افزود: اختیارات ، وظایف و کارهای شوراهای اسلامی روستاها در کتاب قانون مشخص شده است و برای آشنایی بیشتر اعضای جدید، کارگاه‌های آموزشی در فرمانداری برگزار خواهد شد.

گفتنی است؛ طی این مراسم منتخبین چهارمین دوره شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی شهرستان قرچک به منظور خدمات رسانی و انجام رسالت خطیر خود مقابل قرآن کریم سوگند یاد کردند.

لازم به ذکر است نتیجه انتخابات داخلی شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی شهرستان قرچک به محض اعلام از سوی بخشداری به اطلاع مردم عزیز خواهد رسید.

انتهای پیام/2462/ق/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول