اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شبکه فعالین حوزه ایثار و شهادت آغاز به کار می‌کند

نخستین شبکه فعالین حوزه ایثار و شهادت با برپایی همایش «پایداری» 16 و 17 شهریور ماه در شهر مقدس قم فعالیت خود را آغاز می‌کند.

شبکه فعالین حوزه ایثار  و شهادت آغاز به کار می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مؤسسه مطاف عشق، نخستین شبکه فعالین حوزه ایثار و شهادت با برپایی همایش «پایداری» 16 و 17 شهریور ماه در شهر مقدس قم فعالیت خود را آغاز می‌کند.

این شبکه با هدف شناسایی، فعال سازی و توانمند سازی مؤسسات مرتبط با حوزه ایثار و شهادت در کشور و به همت مؤسسه فرهنگی مطاف عشق (وابسته به مؤسسه سیره شهداء قم) و با همکاری وزارت ورزش و جوانان تشکیل شده است.

مراسم افتتاحیه همایش دو روزه «پایداری» 16 شهریور ماه با سخنرانی مسئولین وزارت ورزش و جوانان، حسین یکتا مدیر عامل بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیاء(عج)، حجت‌الاسلام والمسلمین ماندگاری مسئول مؤسسه روایت سیره شهداء و با حضور برخی از مسئولان لشکری و کشوری در سالن همایش‌های مؤسسه آموزش عالی امام خمینی (ره) قم برگزار می‌شود.

این گردهمایی همچنین با برنامه‌هایی از قبیل هم‌اندیشی دبیرخانه‌های استانی شبکه، کارگاه‌های آموزشی و پژوهشی، حضور در گلزار شهدا و شعرخوانی همراه خواهد بود.

مراسم اختتامیه همایش «پایداری» نیز با سخنرانی حجت‌الاسلام طائب در محل اردوگاه ولایت شهر مقدس قم و با اعطای پروانه فعالیت دبیرخانه‌ها برگزار می‌شود.

دبیرخانه‌های استانی این شبکه از میان بیش از 2000 مجموعه فعال تخصصی حوزه ایثار و شهادت در کشور انتخاب شده‌اند.

انتهای پیام/2258/ح/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول