اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کرکوند:

فرصت‌های سرمایه‌گذاری فراوانی در کرکوند وجود دارد

شهردار کرکوند با اشاره به اینکه این شهر فرصت‌های فراوانی برای سرمایه گذاری دارد، گفت: صنایع فولاد فرصت طلایی برای سرمایه‌گذاری هستند.

فرصت‌های سرمایه‌گذاری فراوانی در کرکوند وجود دارد

جواد سلطانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به فرصت‌های سرمایه‌گذاری در شهر کرکوند اظهار کرد: شهر کرکوند مکان بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاری است.

وی ادامه داد: به دلیل اینکه کرکوند در حاشیه زاینده‌رود قرار دارد در مباحثی مانند هتل و گردشگری از سرمایه‌گذاری استقبال می‎کنیم.

شهردار کرکوند افزود: با توجه به همجواری صنایع فولاد با شهر کرکوند به صنایع پشتیبان در این صنعت نیاز است که می‎توانند در این شهر سرمایه‌گذاری کنند.

وی بیان کرد: در صنایعی مانند صنایع غذایی، هتل، گردشگری و بحث کارگاهای ضایعات آهن می‎توان سرمایه‌گذاری‎های خوبی در کرکوند انجام داد.

با وجود امکانات خوب گورستان مرکزی نداریم

سلطانی با اشاره به اینکه شهرداری قصارخانه و سیستم حمل اموات را فراهم کرده است، اظهار کرد: در حال حاضر چهار گورستان داریم، اما گورستان مرکزی نداریم.

وی ادامه داد: شهرداری در گورستان‌ها فضای سبز ایجاد کرده است و سعی کرده فضای مناسبی را ایجاد کند.

تمام اعضای شورای شهر عوض شدند

شهردار کرکوند افزود: شورای شهر قبلی، بسیار پیگیر بودند و وحدت و همدلی داشتند.

وی افزود: در انتخابات شوراهای شهر تمامی اعضای شورا عوض شدند که امیدواریم اعضای شورای جدید نیز به دنبال وفاق و همدلی بیشتر باشند.

سلطانی افزود: شورای شهر کرکوند پنج نفر عضو دارد که امیدواریم این اعضا همکاری خوبی با هم داشته باشند.

وی افزود: روزهای دوشنبه ارتباط مردمی داریم و با مردم از نزدیک صحبت می‎کنیم البته درب اتاق بنده همیشه به روی مردم باز است.

شهردار کرکوند در پاسخ به این سوال که  فکر می‎کنید چه کارهایی در دوران شهردار بودن شما باید انجام می‎شد که ضعیف انجام شد، اضافه کرد: در بحث فرهنگی باید کارهای بیشتری انجام می‎شد که می‎طلبد در این بحث فعالیت‎های بیشتری انجام گیرد.

انتهای پیام/63015/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول