اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

آغاز نصب چمن مصنوعی استادیوم شهید وطنی قائمشهر

نصب چمن مصنوعی استادیوم شهید وطنی شهرستان قائمشهر آغاز شد.

آغاز نصب چمن مصنوعی استادیوم شهید وطنی قائمشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از قائمشهر، کار نصب چمن مصنوعی ورزشگاه پیر قائمشهر آغاز شد و بر اساس شنیده‌ها قبل از آغاز بازی‌ها شاهد افتتاح این چمن خواهیم بود.

 این عملیات در حالی رنگ واقعیت به خود گرفته است که بیش از یک سال قبل مسئولان ورزشی و سیاسی قائمشهر بدون هماهنگی با نصرالله پریچهره، مدیرکل سابق اداره ورزش و جوانان استان نسبت به تخریب زمین چمن ورزشگاه شهید وطنی اقدام می‌کنند.

این مسئله در آن دوران بهانه عدم تخصیص بودجه برای نصب چمن مصنوعی این ورزشگاه را برای مسئولان فراهم می‌کند و حتی شنیده شد یک مسئول در جمعی عنوان کرد تا زمان مدیریت بنده ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر رنگ چمن مصنوعی را به خود نخواهد دید.

از سوی دیگر وضعیت ورزشگاه شهید وطنی سبب شد تا هواداران نساجی و سایپاشمال قائمشهر یک فصل تمام از خانه به دور باشند و مجبور شوند بازی‌های خود را در ورزشگاه شهدای ساری دنبال کنند.

پس از مدیرکلی احمد سعادتمند بر کرسی مدیریت ورزش استان و اعلام اینکه ورزشگاه شهید وطنی از این لحظه به بعد اولویت اول این اداره است نور امید در دل هواداران نساجی زنده شد.

 البته ناگفته نماند پیگیری‌های تعدادی از رسانه‌های استان و بعضاً انتقادات سازنده آنها نیز مزید بر علت شد تا اداره کل ورزش و جوانان استان و شهرداری قائمشهر با حساسیت بیشتری کار را دنبال کنند تا هم‌اکنون شاهد به بار نشستن زحمات این دو ارگان موثر و پرتلاش باشیم.

انتهای پیام/86017/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول