اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در بیست و هفتمین جشنواره کودک اکران می‎شود

تلنگر به والدین در عملیات مهدکودک

عملیات مهدکودک فیلمی در فضای فانتزی و در ژانر کودک برای تلنگر به والدینی که نیازها و دغدغه‎های کودکان را نادیده می‎گیرند به میدان بیست و هفتمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان می‎آید.

تلنگر به والدین در عملیات مهدکودک

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، فرزاد اژدری پس از توفیق در جشنواره بیست و پنجم فیلم کودک و نوجوان وارد عملیات مهدکودک شد تا با استفاده از تجارب گذشته خود بتواند در جشنواره‎های بعدی فیلم کودک و نوجوان نیز موفق شود.

عملیات مهدکودک اولین اکران خود را در جشنواره فیلم فجر تجربه کرده بود و دومین اکران خود را در جشنواره فیلم کودک و نوجوان اصفهان تجربه می‎کند.

علیرضا خمسه، اکبر عبدی، شمسی فضل‌اللهی، حسام نواب‌صفوی، سروش صحت، مریم سعادت، فرزاد حسنی، بهنوش بختیاری، لیلا بلوکات، نرگس محمدی، امیر حسین رستمی بازیگران عملیات مهدکودک هستند.

عملیات مهدکودک روایت تنهایی کودکان و بی‎توجهی والدینشان به آنها است چند کودک است  برای جلب توجه والدینشان به طرح ریزی نقشه یک عملیات می‎پردازند و در پی آن ماجراهایی برایشان پیش می‎آید که دیدنی است، روی سخن و نصیحت کارگردان با والدینی است که نیازهای کودکان را درک نمی‎کنند، کودکان و توجه به آنها را را به فراموشی سپرده‎اند.

عملیات مهدکودک همچون سابقه پیشین فرزاد اژدری از جلوه‎های رایانه‎ای برای جذب کودکان بهره گرفته است و با خط و مشی مشخص داستان و همچنین فیلمنامه نو وجذاب خود به میدان بیست و هفتمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان پا گذاشته است.

انتهای پیام/63019/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول