اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هیئت رئیسه شوراهای صومعه‌سرا معرفی شدند

انتخابات هیئت رئیسه شوراهای صومعه‌سرا با حضور منتخبان جدید برگزار شد.

هیئت رئیسه شوراهای صومعه‌سرا معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، مراسم تحلیف شوراهای اسلامی شهر و روستاهای این شهرستان عصر امروز با حضور منتخبان جدید پس از برگزاری انتخابات هیئت رئیسه برگزار شد.

بخشدار مرکزی صومعه‌سرا در جریان برگزاری انتخابات چهارمین دوره هیئت رئیسه شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی در سالن اجتماعات فارابی این شهرستان، اظهار کرد: شوراهای منتخب باید کار خود را با یاد پروردگار و در راستای خدمت به مردم آغاز کنند.

علی بابازاده، از شرکت بالغ بر یک‌هزار و 100 کاندیدا در این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی روستاهای صومعه‌سرا خبر داد و افزود: از این تعداد تنها 240 کاندیدا با رأی مردم برای تصدی خدمت در این عرصه انتخاب شدند.

*شوراها به دور از مباحث حاشیه‌ای به اجرای وظایف محوله بپردازند

وی با بیان اینکه اهداف شخصی در حوزه‌های خدمات‌رسانی جایی برای مانور و خودنمایی ندارد، گفت: شوراها به دور از مباحث حاشیه‌ای به اجرای وظایف محوله خود بپردازند.

بخشدار مرکزی صومعه‌سرا، منتخبان دوره سوم شورای اسلامی روستاهای این شهرستان را کاردان و خوب دانست و متذکر شد: شوراهای برخی روستاها نیز هدف اصلی را فدای اهداف شخصی و جانبی خود کردند که موجب ایجاد تزلزل در آن روستا شد.

وی یادآور شد: اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستاها باید از روابط عمومی قوی، صداقت، وفای به عهد و صمیمیت در خدمت برخوردار باشند.

بابازاده، واقع‌گرایی و واقع‌بینی را از محورهای موفقیت اعضای جدید شوراهای اسلامی شهر و روستا برشمرد.

وی با بیان اینکه همواره خودمحوری و منیت موجب ناکامی و شکست انسان در عرصه‌های زندگی و خدمت می‌شود، ادامه داد: منتخبان پیشکسوت تجربه‌های خود را در اختیار نیروهای تازه نفس و اعضای جدید قرار دهند.

بخشدار مرکزی صومعه‌سرا افزود: شوراها امر نظارت و دهیاران کارهای اجرایی را عهده‌دار هستند.

وی با تأکید بر برگزاری منظم جلسات ماهانه شورای اسلامی روستاهای صومعه‌سرا، خاطرنشان کرد: در دوره گذشته برخی روستاهای بخش مرکزی صومعه‌سرا نسبت به حضور یا برگزاری جلسات ماهانه کم‌کاری کردند که این مشکل باید در دور جدید برطرف شود.

بابازاده، به وظایف رؤسای شورای اسلامی روستاها اشاره کرد و گفت: رئیس شورا باید توانمند، برخوردار از نفوذ بالا و مقبولیت کافی باشد.

*90 درصد دهیاران بخش مرکزی صومعه‌سرا پاره وقت هستند

بخشدار مرکزی صومعه‌سرا با بیان اینکه بالغ بر 90 درصد از دهیاران این بخش به صورت پاره وقت مشغول به خدمت هستند، افزود: حقوق پاره وقت برای گذران زندگی این افراد کافی نیست.

وی، روستاهای صومعه‌سرا را مستعد امر گردشگری و بسیار زیبا خواند و بیان کرد: دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها درصدد احیای فضای گردشگری روستاهای صومعه‌سرا باشند.

بابازاده یادآور شد: کارهای کوچک روستایی باید با سرعت بیشتری انجام شود اما پروژه‌های مهم روستایی نیازمند رایزنی و مکاتبه است.

*مراسم تحلیف شوراهای اسلامی شهر و روستاهای صومعه‌سرا برگزار شد/ناصر حقیقی رئیس شورای شهر صومعه‌سرا شد

در پایان مراسم مذکور انتخابات اعضای جدید شورای اسلامی روستاهای بخش مرکزی صومعه‌سرا با حضور تمام منتخبان برای انتخاب رئیس و نایب رئیس شوراهای صومعه‌سرا برگزار شد.

در حوزه شورای اسلامی روستاهای بخش مرکزی صومعه‌سرا 85 نفر به عنوان رئیس شورای اسلامی معرفی شدند.

در حوزه انتخابات شورای شهر صومعه‌سرا، «ناصر حقیقی» به عنوان رئیس و «محمدرضا رحمانی» نایب رئیس، «فرزاد طالبی» خزانه‌دار، «مجتبی حسین‌زاده» سخنگو، «کیومرث احمدی» منشی نخست، «سید محمود حسینی» منشی دوم و «محمد باقرسرشاد» نیز منشی سوم شد.

در حوزه انتخابیه تولمات بالغ بر 36 رئیس شورای اسلامی برای 36 شورای روستایی این بخش انتخاب شدند.

«حسین حسن‌پور» به عنوان رئیس شورای شهر، «احمد حسن‌نژاد » نایب رئیس و «وحید اسماعیلی» خزانه‌دار شورای شهر تولمات صومعه‌سرا شدند.

در حوزه انتخابیه بخش میرزا کوچک صومعه‌سرا نیز 23 نفر رئیس شورای روستاهای این بخش شدند و «سید سعید زربافی» رئیس و «وحید علی‌نیا» به عنوان نایب رئیس شورای شهر بخش میرزا کوچک صومعه‌سرا منتخب شدند.

تمام اعضای شوراهای شهر و روستاهای صومعه‌سرا پس از برگزاری موفق انتخابات هیئت رئیسه، مراسم سوگند و تحلیف را برگزار کردند.

انتهای پیام/84003/ش40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول