اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی قرچک:

تمام مصوبات شورا با اکثریت آراء صورت می‌گیرد

رئیس شورای اسلامی قرچک با تاکید بر اینکه تلاش ما بر این است شرمنده خون شهدا نباشیم، گفت: تمام مصوبات شورا با اکثریت آراء صورت می‌گیرد.

تمام مصوبات شورا با اکثریت آراء صورت می‌گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، همزمان با روز 12 شهریور ماه جاری و آغاز به کار شوراهای اسلامی شهر و روستا در چهارمین دوره، مراسم تحلیف و انتخاب هیئت رئیسه شورای جدید شهر قرچک با 11 عضو برگزار شد.

نایب مرادی که به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر قرچک در مراسم امروز انتخاب شد در این جلسه اظهار داشت: برگزاری مراسم تحلیف این دوره از شور خاصی برخوردار بود و این موضوع نشان از اهمیت کار شوراهاست.

وی با یادآوری حماسه 24 خرداد که توسط ملت سرافراز ایران خلق شد، افزود: امیدوارم بر اساس سوگند‌هایی که در این مراسم یاد شد، شرمنده خون شهدا و عزت مردم ایران نباشیم.

این منتخب دوره چهارم شورای اسلامی شهر قرچک عنوان کرد: مردم ولایی شهر قرچک مطمئن باشند که تمام مصوبات و تصمیم‌گیری‌های شورا اعم از انتخابات شهردار با اکثریت آراء صورت خواهد گرفت.

وی در ادامه با اشاره به وظیفه خطیر و با اهمیت اعضای شورا از اعضای دوره سوم قدردانی کرد.

این گزارش حاکی است، مراسم تحلیف شوراهای اسلامی قرچک با حضور رضا ریاحی فرماندار، حجت‌الاسلام والمسلمین حجت اسماعیلی امام جمعه قرچک، اعضای منتخب دوره چهارم شورای شهر قرچک، معاونان فرماندار و خانواده معظم شهدا برگزار شد.

در این مراسم پس از سوگند اعضای جدید شورای شهر، نایب مرادی به‌عنوان رئیس شورا، سعید نامداری به‌عنوان نائب رئیس، مهدی زمانی افشار به‌عنوان خزانه‌دار، علی بیات و احد شایان نیز به‌عنوان منشی اول و دوم شورای شهر قرچک انتخاب شدند.

گفتنی است این افراد هر کدام موفق به اخذ 11 رای شدند.

انتهای پیام/2462/ق20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول