اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه‌ای

رئیس چهارمین دوره شورای اسلامی خرم‌آباد انتخاب شد

طی جلسه‌ای رئیس چهارمین دوره شورای اسلامی خرم‌آباد انتخاب شد.

رئیس چهارمین دوره شورای اسلامی خرم‌آباد انتخاب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، ظهر امروز همزمان با سایر نقاط کشور چهارمین دوره شورای اسلامی شهرستان خرم‌آباد فعالیت خود را آغاز کرد.

طی مراسمی با حضور فرماندار شهرستان خرم‌آباد نخستین جلسه اعضای چهارمین دوره شورای اسلامی این شهر در فرمانداری خرم‌آباد تشکیل شد.

این جلسه با قرائت پیام وزیر کشور خطاب به اعضای شورای اسلامی شهر آغاز شد، در بخشی از این پیام از اعضای شورای اسلامی شهر و روستا خواسته شده که ارتباط مداوم و مستقیم با عامه مردم و روحانیت و ائمه جمعه، خانواده معزز شهدا و ایثارگران و نخبگان را از یاد نبرند و خصوصاً در جهت آشنایی با خواست آنان که قطعاً آشنا با درد مردم هستند، تا مشارکت عمومی و معنادار مردم در اداره امور کشور تحقق عینی و عملی یابد.

در ادامه این جلسه مرتضی ولی پوری فرماندار خرم‌آباد در سخنانی از اعضای چهارمین دوره شورای اسلامی شهر خرم‌آباد خواست تا با تعامل و همدلی و در جهت کسب رضای خداوند و اعتلای همه جانبه شهر خرم‌آباد در حوزه‌های مختلف، منشاء ارائه خدمات ارزنده به شهروندان باشند.

پس از سخنان فرماندار خرم آباد مراسم تحلیف اعضای چهارمین دوره شورای اسلامی شهر صورت پذیرفت و در ادامه با رأی‌گیری اعضا، هیئت رئیسه چهارمین دوره شورای اسلامی شهر و روستا به مدت یک سال به شرح ذیل معرفی شدند.

محمد مهرابی به عنوان رئیس چهارمین دوره شورای اسلامی شهر خرم‌آباد، محسن اقبالی به عنوان نایب رئیس شورا، سیف الدین آشتیانی به عنوان خزانه‌دار، محمد حسین پور به عنوان منشی و فرشته طهماسبی به عنوان نماینده شورای اسلامی شهر خرم‌آباد در شورای شهرستان تعیین شدند.

انتهای پیام/2304/ن30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول