اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر روابط عمومی آبفای قم اعلام کرد

تبیین فرهنگ مصرف بهینه آب در بوستان‌های قم

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی آبفای قم گفت: با امضا تفاهم‌نامه‌ای بین شرکت آب و فاضلاب استان و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم برنامه‌های فرهنگی آموزشی با هدف تبیین فرهنگ مصرف بهینه آب در بوستان‌های قم به اجرا در می‌آید.

تبیین فرهنگ مصرف بهینه آب در بوستان‌های قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان قم، محمد کربلایی ابراهیمی اظهار کرد: در راستای ایجاد و گسترش همفکری و همکاری‌های فرهنگی آموزشی و استفاده از توانمندی‌های یکدیگر تفاهم‌نامه‌ای بین شرکت آب و فاضلاب استان و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم به امضا رسید.

وی هدف از این تفاهم‌نامه را تبیین حقوق و فرهنگ شهر و شهروندی و نهادینه کردن جایگاه آب، اصلاح الگوی مصرف و فرهنگ‌سازی مصرف بهینه دانست و خاطرنشان کرد: طی این تفاهم‌نامه برنامه مشترک فرهنگی آموزشی در بوستان‌های علوی در منطقه 4، شهروند در منطقه 8، هاشمی در منطقه یک و ... به مدت 20 شب اجرا می‌شود.

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان قم اجرای نمایش توسط هنرمندان استان، برگزاری مسابقه و اهدای جایزه، توزیع کتاب و بروشور را از جمله برنامه‌هایی اعلام کرد که در این بوستان‌ها برای مردم به اجرا در می‌آید.

وی با اشاره به تجربه موفق اجرای برنامه آموزشی و ترویجی با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم در شب‌های ماه مبارک رمضان در بوستان بنیادی تصریح کرد: با استقبال خوب مردم از چنین برنامه‌هایی تصمیم گرفتیم تا این همکاری را در دیگر ایام سال نیز ادامه دهیم.

کربلایی ابراهیمی با اشاره به اثربخشی بالای اطلاع‌رسانی چهره به چهره تصریح کرد: با توجه به اینکه مخاطبان این برنامه‌ها اقشار مختلف مردم هستند امیدواریم بتوانیم فرهنگ‌سازی مناسبی در خصوص ارتقای فرهنگ شهر و شهروندی و همچنین اصلاح الگوی مصرف آب و استفاده بهینه از این مایع حیاتی داشته باشیم.

انتهای پیام/2258/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول