اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی فیروزکوه:

سارق خطوط ریلی راه‏آهن در فیروزکوه دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه گفت: با تلاش مأموران پلیس راه‏آهن و آگاهی شهرستان فیروزکوه، فردی سابقه‏دار که اقدام به سرقت تعداد قابل توجهی از ادوات و تجهیزات خطوط ریلی کرده بود، دستگیر شد.

سارق خطوط ریلی راه‏آهن در فیروزکوه دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان فیروزکوه، شیخ‏مراد مرادی امروز اظهار داشت: مأموران پلیس راه‏آهن و آگاهی شهرستان فیروزکوه هنگام گشت‏زنی در محور راه‏آهن فیروزکوه ـ گدوک به یک دستگاه خودروی پیکان وانت که در کنار ریل راه‏آهن به طور مشکوکی توقف کرده بود، مظنون و جهت بررسی به آن نزدیک شدند.

وی افزود: متهم با مشاهده پلیس فرار کرد که با اقدام سریع و به موقع مأموران دستگیر و پس از بررسی خودرو، لوازم و قطعات فلزی به وزن تقریبی 400 کیلوگرم متعلق به راه‏آهن بین شهری از وی کشف شد.

مرادی گفت: در این رابطه، پس از استعلام از سوابق راننده خودرو مشخص شد، نام‏ برده دارای سوابق متعدد کیفری از جمله سرقت و مواد مخدر است.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزکوه ادامه داد: متهم دستگیر شده در ابتدا منکر هرگونه سرقت شد که پس از بازجویی علمی و فنی مأموران پلیس آگاهی لب به اعتراف گشود و به دو فقره سرقت ادوات و تجهیزات خطوط ریلی راه‏آهن و پنج فقره سرقت سیم برق از شبکه سراسری انتقال برق اعتراف کرد.

بر پایه این گزارش، متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی و سپس با قرار مناسب روانه زندان شد.

انتهای پیام/2568/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول