اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خلیل‌آباد، کاشمر و بردسکن خبر داد

تشکیل کانون تجارت و جذب سرمایه‌گذار با هدف توسعه بیشتر منطقه

نماینده مردم خلیل‌آباد، کاشمر و بردسکن در مجلس گفت: با تشکیل کانون تجارت جهانی و جذب سرمایه‌گذاران در حوزه‌های مختلف، منطقه را در کشور الگو و نمونه خواهیم کرد.

تشکیل کانون تجارت و جذب سرمایه‌گذار با هدف توسعه بیشتر منطقه

محمد اسماعیل‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خلیل‌آباد با بیان این‌که بدترین سال بودجه‌ای در کشور سال 91 بوده است،‌ به گفتمان دولت جدید اشاره کرد و اظهار داشت: مدیران باید خودشان را از هرگونه تفرقه دور کنند و محور خدمت خود را ولایت، همدلی و وحدت قرار دهند.

وی یادآور شد: حماسه سیاسی مدنظر مقام معظم رهبری در انتخابات با حضور همه مردم محقق شد و در تحقق حماسه اقتصادی باید حل مشکلات مردم نیز مدنظر باشد.

نماینده مردم خلیل‌آباد، کاشمر و بردسکن در مجلس شورای اسلامی تخفیف 50 درصدی هزینه آب چاه موتورهای کشاورزی را یکی از اقدامات موثر برای کشاورزان منطقه عنوان کرد و گفت: در 100 درصد روستاهای خلیل‌آباد، مطالعات اجرای طرح هادی انجام شده و در بیش از 50 درصد روستاها این طرح عملیاتی و اجرا شده است.

وی بسته‌بندی محصولات کشاورزی را اولویت کاری مسئولان شهرستان دانست و اظهار داشت: بخش خصوصی وارد کار شده و اخیراً گروهی سرمایه‌گذار برای سرمایه‌گذاری به این شهرستان آمده که طرح‌های آنان در حال بررسی است.

اسماعیل‌نیا در مورد تغییر و تحولات استان نیز افزود: تغییرات در دستور کار وزارت کشور و دولت است و نمایندگان استان نیز در حال رایزنی با افرادی هستند که دارای توان بالای مدیریتی و اقتصادی باشند و بتوانند در پایتخت معنوی با دید کشوری امور را به پیش ببرند.

وی در خصوص دیدار خود با وزیر جهادکشاورزی گفت: در این دیدار وضعیت کشاورزی استان و شهرستان تشریح شد و اعلام کردیم آماده هرگونه مشورت و همکاری در بحث مهم کشاورزی هستیم.

 

انتهای پیام/2202/م30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول