اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

آغاز موج جدید عملیات ارتش سوریه در «سبینة»، «حرستا» و «جوبر»

موج جدید عملیات ارتش سوریه در منطقه «سبینة» ‌ریف دمشق بعد از توقف ۲۴ ساعته آغاز شده و ده‌ها فرد مسلح در عملیات ارتش در «حرستا» و «جوبر» کشته شدند.

آغاز موج جدید عملیات ارتش سوریه در «سبینة»، «حرستا» و «جوبر»

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دمشق، یگان‌هایی از ارتش سوریه سلسله عملیات جدیدی را برای پاکسازی مناطق ریف دمشق، آغاز کردند. این عملیات بعد از توقف 24 ساعته در «سبینه» اجر شد. که در جریان این عملیات ده‌ها تن از افراد مسلح کشته و یا زخمی شدند.

این گزارش حاکی است که منطقه «الشرقتلی» در نزدیکی خیابان اصلی سبینه در ریف دمشق شاهد درگیری‌های خونینی بود.

از طرفی، نیروهای ارتش سوریه در منطقه «برزه» دمشق بویژه در کوی «المسطاح» به شدت با گروهک‌های تروریستی درگیر شدند. توپخانه ارتش سوریه تعدادی از مقرهای تجمع افراد مسلح در «دوما» و «حرستا»‌ را بمباران کرده و گروهی از افراد مسلح که قصد نفوذ به منطقه جوبر را داشتند، متفرق کردند. این افراد مسلح درصدد یورش به جوبر و حمایت از تروریست‌های آن منطقه را داشتند.

نبرد بین افراد مسلح و نیروهای ارتش در نزدیکی منطقه «الثانویة» در حرستا، به کشته شدن 9 تروریست و جراحت شمار دیگری از افراد مسلح منجر شد.

درگیری‌های شدیدی بین ارتش و تروریست‌ها در غرب برج «المعلمین»، شرق میدان «المناشر» و در امتداد خیابان «پارلمان» در کوی جوبر به کشته شدن 25 فرد مسلح انجامید.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول