اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول صندوق اعتباری حمایت از نویسندگان، روزنامه‏‌نگاران و هنرمندان گرمسار:

69 نفر از نویسندگان، روزنامه‏‌نگاران و هنرمندان گرمساری کارت عضویت دریافت کردند

مسئول دفتر نمایندگی صندوق اعتباری حمایت از نویسندگان، روزنامه‏‌نگاران و هنرمندان در گرمسار گفت: 69 نفر از نویسندگان، روزنامه‏‌نگاران و هنرمندان گرمساری کارت عضویت دریافت کردند.

69 نفر از نویسندگان، روزنامه‏‌نگاران و هنرمندان گرمساری کارت عضویت دریافت کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرمسار، علی محمدی امروز اظهار داشت: جمعی از هنرمندان و روزنامه‌‏نگاران این شهرستان، طی سالیان اخیر از تسهیلات صندوق حمایت از نویسندگان، روزنامه‏‌نگاران و هنرمندان بهره‏مند شده‌‏اند.

به گفته مسئول دفتر نمایندگی صندوق اعتباری حمایت از نویسندگان، روزنامه‏‌نگاران و هنرمندان در گرمسار، افراد واجد شرایط با عضویت در صندوق و دریافت کارت عضویت می‏‌توانند از بیمه تأمین اجتماعی، بیمه تکمیلی، بیمه عمر و حوادث استفاده کنند یا گاهی وام قرض‏‌الحسنه دریافت کنند و در صورت نیاز و صلاح‏دید کمک بلاعوض از سوی صندوق به اعضا اهدا می‏‌شود.

وی تصریح کرد: افراد عضو همچنین می‏‌توانند از طرح تکریم پیشکسوتان هنرمند یا طرح مستمری‏‌بگیران برخوردار شوند.

مسئول دفتر نمایندگی صندوق اعتباری حمایت از نویسندگان، روزنامه‏‌نگاران و هنرمندان در گرمسار افزود: این صندوق حوزه‌‏ها و بخش‏های مختلف از جمله نویسندگان، روزنامه‌‏نگاران، خبرنگاران، مطبوعات، فعالان قرآنی، هنرهای تجسمی، موسیقی، سینمایی، خوشنویسی، هنرهای نمایشی و تعزیه را زیرپوشش خود قرار می‏‌دهد.

قابل ذکر است؛ صندوق اعتباری حمایت از نویسندگان، روزنامه‏‌نگاران و هنرمندان با هدف حمایت و ارائه تسهیلات در سال 1383 در وزارت ارشاد تأسیس شد.

در این راستا، در شهرستان گرمسار تاکنون 69 نفر کارت عضویت، 150 نفر تمدید کارت، 20 نفر دریافت وام به مبلغ 29 میلیون ریال و 27 نفر بیمه تأمین اجتماعی و 11 نفر هم بیمه تکمیلی دریافت کرده‌‏اند.

واجدان شرایط می‌‏توانند جهت اطلاعات بیشتر و استفاده از مزایای صندوق به امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرمسار مراجعه کنند.

انتهای پیام/2249/ی/پو3002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول