اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یادداشت/

نویدکیا با عصا هم برای سپاهان غنیمت است

تیم سپاهان با سپری شدن هفت هفته از مسابقات لیگ برتر هنوز شرایط یک تیم مدعی را پیدا نکرده و بازگشت محرم نویدکیا از لحاظ روحی بهترین خبر ممکن برای طلایی‌پوشان دیار زاینده رود خواهد بود.

نویدکیا با عصا هم برای سپاهان غنیمت است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تیم سپاهان لیگ سیزدهم را در حالی آغاز کرد که شایعات زیادی در مورد خداحافظی همیشگی نویدکیا و ادامه مصدومیت این بازیکن وجود داشت.

با این حال بحث خداحافظی قطعی نویدکیا منتفی شد و کاپیتان طلایی‌پوشان برای درمان و معالجه زانوی خود به آلمان رفت؛ وی در این کشور زیر نظر متخصصان زانویش را جراحی کرد و پس از سپری کردن جراحی به اصفهان بازگشت.

به گفته پزشک سپاهان نویدکیا تا چند ماه دیگر که به احتمال زیاد نیم فصل نخست می‌شود، امکان همراهی تیمش را ندارد اما بازگشت وی به تمرینات سپاهان را باید خبر خوشی برای این تیم عنوان کرد.

نویدکیا از نظر فنی بازیکن ارزشمندی محسوب می‌شود و فصل گذشته توانست نقش موثری را در قهرمانی سپاهان در جام حذفی و عنوان سومی لیگ ایفا کند، اما واقعیت این است که حضور نویدکیا در سپاهان وزنه روحی سنگین است که شاید پارامتر دیگری نتواند با آن برابری کند.

سپاهان در لیگ سیزدهم تا بدین جای مسابقات نتوانسته عملکرد مطلوبی را ارائه کرده و پر فراز و نشیب و با نوسان زیاد ظاهر شده و غیبت نویدکیا و پیدا نشدن بازیکن مطمئنی در پست وی، ضرر زیادی به این تیم وارد کرده است.

نویدکیا در صورت موفقیت آمیز بودن عمل جراحی، به احتمال زیاد می‌تواند در نیم فصل دوم امکان همراهی سپاهان را پیدا کند و تیم سپاهان تا این مدت باید به دوران بدون نویدکیا عادت کند اما حضور کاپیتان طلایی‌پوشان با عصا نیز غنیمتی برای سپاهانی‌ها است که هیچ کس نمی‌تواند منکر آن نشود.

حضور نویدکیا شارژ روحی بزرگی است که می‌تواند در این شرایط به کمک این تیم بیاید و نگذارد این تیم از جمع مدعیان قهرمانی لیگ دور شود.

محرم نویدکیا که در دوران اوج سپاهان همواره یکی از بازیکنان کلیدی این تیم بوده است، در طول 12 دوره سپری شده از رقابت‌های لیگ حرفه‌ای دو بار عنوان بهترین بازیکن لیگ را به خود اختصاص داده است و همین امر می‌تواند ارزشمند بودن وی را ثابت کند از این رو می‌توان بخشی از نتایج سپاهان در این فصل را به حساب غیبت نویدکیا گذاشت، اما نباید این واقعیت را از نظر دور داشت که مکتب سپاهان باید به مرور به غیبت نویدکیا عادت کند.

انتهای پیام/63006/ح40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول