اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدافع تیم فوتبال داماش گیلان:

اشتباهات داماش در گل خوردن تکراری شده است

مدافع تیم فوتبال داماش گیلان گفت: گل‌هایی که می‌خوریم روی تاکتیک‌های حریفان نیست و این مسئله کار ما را سخت می‌کند و اشتباهات داماش تکراری شده است.

اشتباهات داماش در گل خوردن تکراری شده است

هادی محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره تساوی داماش در مقابل سپاهان در هفته هفتم لیگ برتر اظهار کرد: با توجه به بازی خوبی که داشتیم می‌توانستیم در مقابل سپاهان پیروز شویم اما فرصت‌ها را از دست دادیم و گل بدی خوردیم.

وی با بیان اینکه گل‌هایی که در رشت می‌خوریم روی تاکتیک‌های حریفان نیست، گفت: گل‌های بدی می‌خوریم و این مسئله کار ما را سخت می‌کند و اشتباهات داماش تکراری شده است.

مدافع جوان داماش، کسب یک برد خانگی را در برون رفت داماش از این وضعیت فعلی موثر دانست و افزود: ممکن است با یک برد خانگی بسیاری از مسایل برطرف و استرس از بازیکنانمان دور شود.

وی با اشاره به اینکه امتیازات از دست رفته در آینده داماش را با مشکل مواجه می‌کند، تصریح کرد: باید قدر امتیازات خود را بیشتر بدانیم و به ‌راحتی آنها را از دست ندهیم زیرا ارزش این امتیازات در هفته‌های پایانی بیشتر نمایان می‌شود.

محمدی، جوان‌گرایی صورت گرفته در تیم داماش را یک نکته مثبت ارزیابی کرد و یادآور شد: فرصت بازی برای بازیکنان جوان در داماش فراهم شده و این یک نکته مثبت محسوب می‌شود و امیدواریم این مسئله با کسب نتایج خوب همراه شود.

وی خاطرنشان کرد: داماش سرمربی جوانی دارد که به جوانان بها می‌دهد و ارتباط خوبی با بازیکنان برقرار می‌کند که ما باید جواب اعتماد وی را بدهیم.

بازیکن داماش درباره دعوت شدن خود به اردوی تیم ملی جوانان اشاره کرد و متذکر شد: به غیر از بنده، مسعود حسن‌زاده نیز به این اردو دعوت شده است.

وی اضافه کرد: این اردو با زمان بازی این هفته داماش با فجر سپاسی شیراز تداخل پیدا کرده و مدیر عامل باشگاه مان پیگیر این قضیه است.

محمدی با بیان اینکه حسن‌زاده در این بازی سه اخطاره است، افزود: آقای عابدینی قرار است با سرمربی تیم ملی جوانان صحبت کند تا اجازه حضورم در بازی مقابل فجر سپاسی را بگیرد.

وی درباره بازی آینده تیم داماش مقابل فجر سپاسی در شیراز، خاطرنشان کرد: فجر سپاسی تیمی جوان و با انگیزه است که در خانه خودش برای کسب پیروزی به میدان می‌رود و ما نیز به امتیازات این بازی نیاز داریم.

مدافع داماش یادآور شد: تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم تا با برد مقابل فجر سپاسی تساوی خانگی مقابل سپاهان را جبران کنیم و از شرمندگی هواداران خود خارج شویم.

انتهای پیام/84001/ح30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول