اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه مازندران:

شرکت در مراسم‌های عزاداری مبارزه با استکبار جهانی است

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه مازندران با اشاره به اینکه امامان معصوم همیشه در مقابل مستکبران جهانی قرار داشتند، گفت: شرکت در مراسم‌های عزاداری نوعی مبارزه با استکبار جهانی است.

شرکت در مراسم‌های عزاداری مبارزه با استکبار جهانی است

حجت‌الاسلام مختار نظری امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ساری، تکریم و برگزاری مراسم عزاداری بزرگان دین اسلام را از وظیفه مهم همه شیعیان و مسلمانان جهان دانست.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان مازندران با اشاره به اینکه امام صادق (ع) رئیس مکتب شیعیان است، گفت: تجلیل و برگزاری عزاداری برای امام جعفر صادق (ع) تجلیل از اسلام است.

این مسئول به الگو قراردادن زندگی امامان در تمامی مراحل زندگی اشاره کرد و گفت: باید خط و مشق امامان در تمامی مراحل زندگی ما جریان داشته باشد.

نظری برگزاری مراسم های عزاداری و تجلیل از رئیس مکتب شیعیان را دربر دارنده یک بار سیاسی برای جهانیان دانست و اظهار داشت: ما مسلمانان و شیعیان به جهانیان ثابت می‌کنیم که پشتوانه رئیس مکتب خود یعنی امام جعفر صادق (ع) و پیرو این مکتب هستیم.

وی تصریح کرد: یکی از پیام‌های برگزاری مراسم‌های عزاداری در خیابان‌ها این است به جهانیان ثابت می‌کنیم که پیرو این مذهب و مکتب هستیم.

مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان مازندران با اشاره به اینکه امامان همیشه در مقابل مستکبران جهانی قرار داشتند، تاکید کرد: شرکت در مراسم‌های عزاداری نوعی مبارزه با استکبار جهانی است.

نظری تصریح کرد: وقتی ما در مراسم‌های عزاداری و مجالس‌های امامان خود شرکت می‌کنیم یعنی نفرت و انزجار خود را از مستکبران جهانی اعلام می‌کنیم.

وی برگزاری مراسم‌های عزاداری را الگویی مناسب برای همه افراد جامعه دانست و اظهار داشت: مسلمانان خارج از کشور می‌توانند این مراسم‌ها را برای الگوی رفتاری خود انتخاب کنند.

انتهای پیام/2296/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول