اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

یکی از اعضای جنبش فتح در گفت‌وگو با فارس:

حمله به سوریه تنها به سود رژیم صهیونیستی خواهد بود

یکی از اعضای جنبش «فتح» با تاکید بر اینکه هرگونه اقدام نظامی علیه سوریه فقط به سود رژیم صهیونیستی خواهد بود، تهدید آمریکا مبنی بر حمله نظامی به سوریه را محکوم کرد.

حمله به سوریه تنها به سود رژیم صهیونیستی خواهد بود

«جمال محیسن»، عضو کمیته مرکزی جنبش فتح در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در «نابلس» اظهار داشت: هرگونه دخالت نظامی علیه سوریه، تنها به نفع اسرائیل خواهد بود.

وی تصریح کرد: آمریکا نقشه‌ای را برای حمله به تمام کشورهای عربی طرح کرده است که منافع این کشور و رژیم صهیونیستی را در منطقه در معرض تهدید قرار می‌دهد.

محیسن افزود: در همین راستا آنچه امروز آمریکا به دنبال تحقق آن است، ویرانی سوریه و از بین بردن قدرت و انسجام نیروهای ارتش این کشور است.

وی با یادآوری اینکه اتحادیه عرب پیش از این حمله نیروهای ناتو به لیبی را تایید کرده بود، در باره اتخاذ موضع مشابه این اتحادیه در قبال سوریه در شرایط کنونی هشدار داد.

این عضو فتح با بیان اینکه فلسطینیان، توانمندی‌ها و امکانات موجود در سوریه را متعلق به همه امت عرب می‌دانند، تصریح کرد: هدف از حمله به سوریه، به زانو در آوردن ملت سوریه است.

وی اظهار داشت: این کنگره آمریکا است که بنابر خواست و فشار صهیونیست‌ها، نقشه‌هایی را علیه کشورهای منطقه طراحی می‌کند.

محیسن در خصوص حمله احتمالی آمریکا به سوریه و تاثیر آن بر عرصه فلسطینی گفت: موضع ما مبتنی بر حمایت معنوی است، زیرا ابزار بازدارنده‌ای برای جلوگیری از این حمله نداریم، اما بی‌تردید این موضع ما بر ملت‌های عرب و تمام نیروهای آزادیخواه منطقه تاثیر زیادی دارد.

انتهای پیام/ز

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول