اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون کبدی:

9 اردوی تدارکاتی کبدی تا قبل از بازی‌های آسیایی برگزار می‌شود

رئیس فدراسیون کبدی گفت: 9 اردوی تدارکاتی تیم کبدی تا قبل از بازی‌های آسیایی در مناطق مختلف کشور برگزار می‌شود.

9 اردوی تدارکاتی کبدی تا قبل از بازی‌های آسیایی برگزار می‌شود

محمد رضا مقصودلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد تصریح  کرد: این اردوها به منظور آمادگی هر چه بیشتر برای حضور در رقابت‌های تایلند و چین در حال برگزاری است.

وی با تاکید بر صرفه جویی در هزینه‌های هیئت‌های ورزشی با توجه به مشکلات اعتبارات گفت: البته نباید در مسابقات بین‌المللی به صرف کاهش هزینه‌ها کیفیت کار پایین بیاید.

مقصودلو اظهار کرد: فدراسیون کبدی با وجود اعتبارات محدود به دنبال قهرمانی در این رشته در سطح آسیا بوده و البته با وجود محدودیت‌های اعتباری خوابگاه و سالن غذاخوری کبدی در سال گذشته تکمیل شد.

وی تصریح کرد: افزون بر این فدراسیون کبدی تنها فدراسیونی بوده که از در خانه تا مسابقات و تا بازگشت ورزشکاران تا درب خانه تمامی هزینه‌ها را با وجود بضاعت اندک پوشش می‌دهد.

رئیس فدراسیون کبدی همچنین قهرمانان کبدی را صرفاً مربوط به این رشته دانست و گفت:‌ قهرمانی این رشته از سایر رشته‌ها نبوده و صرفاً به این رشته ورزشی تعلق دارد.

وی همچنین با تاکید بر ظرفیت‌های بالای خراسان شمالی و استفاده از نیروهای مستعد و توانمند برای ارتقای ورزش کبدی استان و کشور نسبت به تأمین مربی و برگزاری دوره‌های آموزشی قول مساعد داد.

مقصودلو اظهار کرد: باید یک تحول در حوزه بانوان رشته ورزشی کبدی به وجود آمده که خراسان شمالی می‌تواند در این زمینه اثرگذار باشد.

وی با اشاره به اینکه تا سال 80 این فدراسیون کم‌ترین امکانات را برخوردار بود، یادآور شد: بعد از این سال‌ها این رشته اوج گرفته و با برنامه‌ریزی به موفقیت‌های خوبی در مسابقات دست یافتیم.

رئیس فدراسیون کبدی همچنین اظهار امیدواری کرد تا با نگاه ویژه مسئولان به این ورزش افتخارات بیشتری نصیب این فدراسیون شود.

انتهای پیام/63002/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول