اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  شمال آفریقا

فرمانده نیروهای مصری در جنگ خلیج فارس در گفت‌وگو با فارس:

حمله به سوریه به سود رژیم صهیونیستی است/سوریه چراگاه تروریسم بین‌الملل

فرمانده نیروهای مصری در جنگ خلیج فارس، تحولات بیش از دو سال گذشته سوریه را مقدمه‌ای برای دخالت حمله نظامی خواند و تاکید کرد که اعلان جنگ علیه سوریه با هدف نابودی ارتش این کشور صورت می‌گیرد.

حمله به سوریه به سود رژیم صهیونیستی است/سوریه چراگاه تروریسم بین‌الملل

سرلشکر «محمد علی بلال» فرمانده نیروهای نظامی مصر در جنگ خلیج فارس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در قاهره، با اشاره به تهدیدات آمریکا مبنی بر حمله به سوریه، موضوع دخالت نظامی در سوریه را اقدامی برنامه ریزی شده و از پیش تعیین شده خواند.

 

وی افزود: علت این امر استفاده از سلاح شیمیایی در سوریه است ولی حمله شیمیایی بهانه‌ای برای این دخالت نظامی است که ما با آن مخالفت می‌کنیم.

فرمانده نیروهای مصری در جنگ خلیج فارس اهداف حمله احتمالی به سوریه را تعیین شده دانست و افزود: هدف این حمله تضعیف ارتش سوریه در نبرد با ارتش آزاد است تا بدین وسیله ارتش آزاد بتواند با وارد ساختن ضربه‌های کاری به ارتش سوریه و هدف قرار دادن فرودگاه‌ها و مراکز نظامی، قدرت را در دست بگیرد.

بلال هرگونه حمله به سوریه را به سود رژیم صهیونیستی برشمرد و افزود: رژیم صهیونیستی نمی‌خواهد که ارتش‌هایی در منطقه وجود داشته باشند و اینکه سوریه به عراق، لیبی و افغانستانی دیگر و به چراگاهی برای تروریسم بین‌المللی در خاورمیانه تبدیل شود.

انتهای پیام

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول