اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

یکی از رهبران جبهه نجات ملی مصر در گفت‌وگو با فارس:

حمله به سوریه دارای پیامدهای وخیمی بر تمام منطقه است

یکی از رهبران جبهه نجات ملی مصر با هشدار نسبت به هر گونه ماجراجویی علیه سوریه، تاکید کرد حمله به سوریه پیامدهای وخیمی بر منطقه از جمله مصر خواهد داشت.

حمله به سوریه دارای پیامدهای وخیمی بر تمام منطقه است

«محمد ابو الغار» از رهبران جبهه نجات ملی مصر و رئیس حزب مصر دموکراتیک در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در قاهره، با ستودن موضع مقامات رسمی مصر در مخالفت با حمله به سوریه، آن را گامی در مسیر صحیح خواند و تاکید کرد: مصر نباید اجازه دخالت نظامی به سوریه را بدهد. زیرا جنگ علیه سوریه منجر به حل بحران این کشور نمی‌شود بلکه تحولات دمشق را پیچیده‌تر می‌کند.

وی نتایج حمله نظامی به سوریه را بسیار خطرناک دانست و افزود:‌ اجرای طرح‌های خارجی و تجزیه سوریه در صدر نتایج این حمله قرار دارند.این امر باعث وخیم شدن اوضاع در همه منطقه بویژه مصر می‌شود زیرا تمام مناطق مرزی مصر با سوریه در حالت جنگ قرار خواهند گرفت. در آن صورت سوریه و فلسطین در صف کشورهایی مانند لیبی قرار خواهند گرفت که سلاح به وفور در آن یافت می‌شود و از هرج و مرج رنج می‌برد.

ابو الغاز با بیان اینکه تاکنون معلوم نشده است که چه کسی از سلاح شیمیای در سوریه استفاده کرده است، افزود: به هر حال حمله شیمیایی غیر قابل قبول است ولی موضوع استفاده از سلاح شیمیای بهانه آمریکا برای جنگ افروزی علیه سوریه است و اگر این سناریو اجرا شود، نتایج بحرانی را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول