اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اردبیل:

سرمایه‌گذاری در عرصه تربیت ضررده نخواهد بود

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: سرمایه‌گذاری در عرصه تربیتی، علمی و اعتقادی نسل آینده ضرر‌ده نخواهد بود.

سرمایه‌گذاری در عرصه تربیت ضررده نخواهد بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام سید حسن عاملی ظهر امروز در دیدار معاونان آموزشی پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان سراسر کشور در اردبیل اظهار داشت: سرمایه‌گذاری برای ارتقای توان علمی و اعتقادی قشر فرهنگی و آینده‌سازان جامعه از اهمیت و نقش موثری در سلامیت جامعه برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: داشتن محیط سالم برای تحصیل و تعلیم و تربیت از ضروریات دانشجویان دانشگاه فرهنگیان است و در این عرصه باید مراقبت کرد تا راه را به خطا نرویم.

وی راه‌اندازی دانشگاه فرهنگیان را کار ارزشمند و مفید توصیف کرد و یادآور شد: فرهنگیان کار خطیری را در تربیت جامعه بر عهده دارند و در این رسالت عظیم آنچه که مهم و اساسی به نظر می‌رسد خروجی این دانشگاه است که باید معلمانی را تربیت کند که بتوانند نسل آینده را متناسب با ذائقه و خواسته معنوی و ارزشی تربیت کرده و تحویل جامعه دهد.

امام جمعه اردبیل حساسیت موضوع تربیت و نظام شایسته آموزش و پروش را یادآور شد و گفت: همه باید تلاش کنیم تا فضای تربیتی سالم و سازنده در جامعه شکل گرفته و زمینه تحول همه افراد جامعه به معنای واقعی و درست فراهم آید.

عاملی بیان داشت: امروز شاهد هجمه‌های مختلف تربیتی، آموزشی و القای برخی از اعتقادات انحرافی و الحادی در جامعه هستیم که اگر به نسل آینده جامعه‌مان چه در خانه و چه مدرسه و همچنین فضای جامعه توجه نکنیم دشمن تلاش خواهد کرد تا سرمایه‌های ما را از دستمان بگیرد.

وی سنگین‌ترین هجمه دشمنان را در مقطع کنونی در کنار تحریم‌های اقتصادی، توطئه‌های تربیتی و نرم دشمنان توصیف کرد و افزود: قصد دشمن از این منظر آن است که اساس و پایه‌های تربیت دینی، معنوی و ارزشی ما را دچار تزلزل کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این دیدار مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه فرهنگیان در سخنانی رسالت این دانشگاه را تربیت معلمان ارزشی، معنوی و توانمند علمی توصیف کرد و گفت: ما به خوبی واقف هستیم که مدار تعلیم و تربیت، معلم فرهیخته است و به همین خاطر دانشگاه فرهنگیان شکل گرفته تا به تقویت و استحکام این مدار کمک کنیم.

حجت‌الاسلام علی دادگر تصریح کرد: بر اساس سند تحولی آموزش و پرورش دانشگاه فرهنگیان از سال گذشته فعالیتش را آغاز کرده و امیدواریم با روندی که در سال‌های اخیر پیگیری می‌کند بتوانیم هر چه سریع‌تر به اهداف مورد نظر خودمان که همان تربیت و تحویل معلمان شاخص و ممتاز است، دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/62007/صا30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول