اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توزیع برق سمنان خبر داد

احداث 39 هزار متر شبکه توزیع برق در استان سمنان

معاون برنامه‌‏ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق سمنان گفت: از شروع سال جاری تا به حال، قریب 39 کیلومتر شبکه توزیع برق در استان سمنان احداث شده است.

احداث 39 هزار متر شبکه توزیع برق در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع برق سمنان، سیدمحمد حسینی‏‌نژاد با بیان اینکه 21 هزار و 50 متر خطوط فشار متوسط زمینی و هوایی دایر شده است، گفت: میزان شبکه فشار ضعیف احداثی، 17 هزار و 950 متر است.

حسینی‏‌نژاد با اعلام اینکه 67 ایستگاه توزیع برق در استان سمنان نصب شده است، افزود: 42 پست هوایی و سه ایستگاه زمینی برق نیز بهسازی شده است.

معاون برنامه‌‏ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق سمنان اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون، 684 چراغ جدید در سامانه روشنایی معابر استان سمنان دایر شده و یک هزار و 111 دستگاه سرچراغ هم اصلاح شده است.

حسینی‏‌نژاد به جذب پنج هزار و 130 مشترک جدید برق اشاره کرد و یادآور شد: هم‏‌اینک 319 هزار و 666 مشترک از خدمات شرکت توزیع برق استان سمنان بهره‏‌مند می‏‌شوند.

وی هزینه صرف شده جهت اجرای پروژه‌‏های ذکر شده در قالب اصلاح و بهینه‏‌سازی و توسعه و نوسازی را 37 میلیارد و 909 میلیون ریال عنوان کرد.

انتهای پیام/2249/ی/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول