اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری دومین مجمع انتخاباتی

رئیس جدید هیئت کبدی خراسان شمالی انتخاب شد

مجمع انتخاباتی هیئت کبدی استان خراسان شمالی با برگزاری دومین انتخابات رئیس خود را شناخت.

رئیس جدید هیئت کبدی خراسان شمالی انتخاب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، این انتخابات که ظهر امروز در سالن اجتماعات ورزش و جوانان مرکز خراسان شمالی برگزار شد، ناصر جوانمردی تنها کاندیدای این هیئت توانست با کسب 13 رای از مجموع 14 رای ماخوذه به عنوان رئیس جدید هیئت کبدی خراسان شمالی انتخاب شود.

با انتخاب جوانمردی که دارای مدرک کارشناسی در رشته مدیریت تربیت بدنی و دبیر تربیت بدنی آموزش و پرورش استان خراسان شمالی مشغول به خدمت است، وی برای مدت 4 سال مسئولیت هیئت کبدی استان را بر عهده گرفت.

مسئولیت هیئت کبدی خراسان شمالی را پیش از این یزدانی بر عهده داشت.

به گزارش فارس، رئیس جدید هیئت کبدی خراسان شمالی در ابتدای این نشست با اشاره به این‌که چندین رتبه کشوری در رشته‌های مختلف ورزشی را کسب کرده‌ام، گفت:‌ رشته کبدی به عنوان یک رشته با ظرفیت این توان را داشته تا مدال‌آوری بیشتری را برای کشور و استان از سوی ورزشکاران رقم بزند.

جوانمردی عدم شناخت این رشته ورزشی در استان را هم برشمرد و افزود: با وجود برگزاری مسابقات مختلف لیکن آن‌طور که باید و شاید این رشته ورزشی در خراسان شمالی جا نیفتاده است.

وی اظهار داشت: بر همین اساس نیاز است تا با مسئولان اداره کل ورزش و جوانان استان نشستی برگزار شود و راهکارهای اشاعه این ورزش در استان بررسی و اجرایی شود.

رئیس جدید هیئت کبدی خراسان شمالی یکی از برنامه‌های خود را استعدادیابی در مدارس برای جذب افراد مستعد در این رشته عنوان کرد و گفت: تلاش خواهیم کرد با جذب جوانان و دانش‌آموزان، سطح ورزش کبدی در استان ارتقا یابد.

وی اظهار داشت: به همین منظور نیازمند تعامل هر چه بیشتر آموزش و پرورش استان برای تحقق این برنامه هستیم.

جوانمردی همچنین راه‌اندازی هیئت ورزش‌های کبدی در شهرستان‌های استان را از برنامه‌های خود عنوان کرد و گفت: به طور حتم اگر این هیئت در تمام شهرستان‌های استان فعال شود، شاهد ارتقا و رشد این ورزش با توجه به ظرفیت‌های ورزشی خراسان شمالی خواهیم بود.

وی همچنین جذب افراد با تجربه و استفاده از ظرفیت آنان برای پیشبرد برنامه‌های این هیئت را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: لازم است تا مراکز و افراد مرتبط برای رشد این رشته ورزشی در استان تلاش و مشارکت کنند.

انتهای پیام/63002/م30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول