اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای

صلاح البردویل در گفت‌وگو با فارس:

حماس خواستار بسیج امت اسلامی برای رویارویی با حمله علیه سوریه است

یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس)، حمله به سوریه را به سود رژیم صهیونیستی دانست و از ملت‌های مسلمان خواست همه قدرت‌‌های خود را به منظور رویارویی با حمله احتمالی علیه سوریه بسیج کنند.

حماس خواستار بسیج امت اسلامی برای رویارویی با حمله علیه سوریه است

«صلاح البردویل» از رهبران حماس در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در نوار غزه، هدف آمریکا از تهدید حمله به سوریه را تامین امنیت دشمن صهیونیستی خواند و افزود: آمریکا و رژیم صهیونیستی درصدد نابودی بقایای امت عربی است و این امر نیازمند هوشیاری ملت‌های اسلامی نسبت به توطئه‌های آنهاست. متجاوزان به هیچ وجه به فکر خدمت به ملت‌ها و یا دفاع از حقوق بشر نیستند،اما آنها تنها به منافع و پروژه‌های خویش در منطقه فکر می‌کنند.

وی ملت‌های عربی و اسلامی را به ایستادگی در مقابل حمله به سوریه و عمل به مسئولیت خویش فرا خواند و بر ضرورت همبستگی امت اسلامی و بکارگیری همه قدرت‌های خویش به منظور رویارویی با پروژه‌های آمریکایی – صهیونیستی تاکید کرد.

وزرای خارجه کشورهابی عربی قرار است، امروز یکشنبه به منظور بررسی تحولات سوریه و پیامدهای حمله نظامی به آن، در قاهره تشکیل جلسه دهند.

انتهای پیام/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول