اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 5 ماهه اول سال‌جاری

308 فقره پرونده قاچاق در البرز مختومه شد

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری البرز از کشف کالاهای قاچاق طی 5 ماه گذشته و مختومه شدن 308 پرونده قاچاق در این استان خبر داد.

308 فقره پرونده قاچاق در البرز مختومه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی استانداری البرز، علی اکبر زارعی‌نژاد گفت: در طول این مدت 308 فقره پرونده قاچاق به شعبه ویژه تعزیرات ارجاع و مختومه شده است.

وی ادامه داد: همچنین پنج هزار و 217 بطری مشروبات الکلی و 12 هزار و 500 لیتر مشروب دست ساز از قاچاقچیان کشف و به همراه متهمان به مقامات قضائی تحویل داده شده است.

مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری البرز اعلام کرد: علاوه برآن 50 هزار و 99 دست لوازم آرایشی و بهداشتی، 155 دستگاه تجهیزات پزشکی قاچاق، 384 هزار و 120 نخ سیگار و 588 هزار و 391 عدد قرص و شربت قاچاق تاریخ گذشته از داروخانه‌های استان کشف و ضبط شده است.

وی افزود: بر پایه گزارش‌های دانشگاه علوم پزشکی از 15 داروخانه و 38 عطاری هزاران قلم داروهای قاچاق و غیرمجاز نیز  کشف و تحویل مقامات قضایی شده است.

زارعی نژاد در پایان یادآورشد: تقویت گشت‌های بازرسی از اصناف، داروخانه‌ها و واحدهای مصرف کننده فراورده‌های نفتی نیز از جمله مواردی بود که به عنوان مصوبه در دستورکار قرار گرفت تا با بازرسی میدانی و پوشش کل استان ضریب قاچاق در سطح استان به سمت کاهش شاخص‌ها پیش رود.

انتهای پیام/2302/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول