اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج اصناف سمنان خبر داد

شناسایی 70 شهید سمنان از قشر اصناف

فرمانده بسیج اصناف سمنان گفت: 70 شهید والامقام شهرستان سمنان از کسبه و بازاریان هستند که این نشان‏‌دهنده حضور پررنگ و پرشور آنان در دفاع مقدس است.

شناسایی 70 شهید سمنان از قشر اصناف

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، بهرام جوانمرد ظهر امروز در حاشیه همایش بسیج اصناف استان سمنان که با حضور فرمانده سپاه سمنان، رئیس سازمان بسیج اصناف استان سمنان، رؤسای اتحادیه‏‌های صنفی شهرستان و سرگروه‏‌های اعضای حلقه‏‌های صالحین بسیج اصناف در تالار آفتاب شهرستان سمنان برگزار شد، اظهار کرد: اصناف و بازاریان در مقاطع مختلف انقلاب و دفاع مقدس نقش بسزایی داشتند.

وی افزود: 70 شهید والامقام شهرستان سمنان از کسبه و بازاریان هستند که این نشان‏‌دهنده حضور پررنگ و پرشور آنان در دفاع مقدس است.

فرمانده بسیج اصناف سمنان خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس، بازاریان با تأمین اقلام غذایی در مقاطع مختلف به کاروان‏‌های اعزامی به جبهه کمک می‏‌کردند و همچنین حضور در مراسم‏ حماسه نهم دی ماه، صدور بیانیه و حضور فعال در راهپیمایی‏‌ها نشان از آمادگی آنان در حمایت از انقلاب و آرمان‏‌های انقلاب دارد.

جوانمرد بیان کرد: برگزاری ایستگاه‌‏های صلواتی همه ساله در هفته دفاع مقدس توسط کسبه و بازاریان حاکی از زنده نگه داشتن یاد و نام شهدای دفاع مقدس است.

وی تصریح کرد: از سال 91 تا به حال حدود یک هزار و 300 نفر عضو بسیج شده‌‏اند و بسیج اصناف سمنان در ابتدا با جذب 400 نفر از اصناف که 65 نفر آنها فعال و 17 نفر عضو کادر بودند، شروع به فعالیت کرد.

فرمانده بسیج اصناف سمنان در خصوص اقدامات صورت گرفته توسط بسیج اصناف گفت: افتتاح پایگاه‏‌های جدیدالتأسیس، برگزاری همایش روز قشر، یادواره شهدا و اردوهای زیارتی به قم، جمکران، مشهد و کربلا از اقدامات صورت گرفته است.

جوانمرد از دیگر اقدامات را برگزاری همایش‌‏های تخصصی اتحادیه‏‌ها، همایش امر به معروف و نهی از منکر در هفته بسیج، تأمین مکان و تجهیز دو پایگاه امام سجاد (ع) و امام رضا (ع)، برگزاری مسابقات فوتسال ویژه جام فجر، راه‌‏اندازی صندوق قرض‌‏الحسنه و اجرای مسابقه تیراندازی عنوان کرد.

وی خاطرنشان کرد: اعزام بسیجیان خواهر و برادر به مرقد مطهر امام خمینی (ره)، تهیه بلیت استخر، برگزاری نشست‌‏های سیاسی و همایش‏‌های روشن‏گری در خلق حماسه سیاسی، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری آموزش فقه بازار، تشکیل و راه‌‏اندازی 23 حلقه صالحین، برگزاری نماز جماعت در بازار و ...  از جمله فعالیت‏‌های بسیج اصناف است.

فرمانده بسیج اصناف سمنان در ادامه به برنامه‏‌های آتی بسیج اصناف اشاره کرد و افزود: افتتاح دو پایگاه (امام حسن عسکری (ع) و پایگاه المهدی (عج))، تبدیل پایگاه الزهرا (س) خواهران بسیج اصناف به حوزه مقاومت حضرت معصومه (س)، تأمین مکان پایگاه‏‌ها و تجهیز آنها، راه‏‌اندازی سایت بسیج اصناف شهرستان سمنان را در طول سال جاری در دست اقدام است.

انتهای پیام/2249/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول