اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد گرمسار:

اقتصاد صنعت چاپ جدا از حلقه اقتصاد کل نیست/ چاپخانه‏‌ها به حمایت نیاز دارند

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار گفت: اقتصاد صنعت چاپ جدا از حلقه اقتصاد کل نیست و امروز چاپخانه‏‌ها به حمایت نیاز دارند.

اقتصاد صنعت چاپ جدا از حلقه اقتصاد کل نیست/ چاپخانه‏‌ها به حمایت نیاز دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار، مجتبی نورمحمدی با اشاره به فرارسیدن یازدهم شهریور ماه، روز صنعت چاپ این روز را به همه فعالان چاپ و نشر تبریک گفت.

وی تأکید کرد: این روز یادآور تلاش مستمر و زحمت مداوم جمع بزرگی از اهالی فرهنگ، ادب و صنعت سرزمین ایران اسلامی بوده که نتیجه آن عمری 200 ساله برای صنعت چاپ و اعتباری بزرگ برای صنعت‏گران حوزه چاپ ایران زمین است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار افزود: اهمیت صنعت چاپ بر هیچ‏ کس پوشیده نیست و کشورهای پیشرفته نیز هم‏چنان برای رشد و گسترش هر چه بیشتر در این حوزه تلاش می‏‌کنند؛ زیرا صنعت چاپ اثر مستقیمی بر تولید و دیگر صنایع دارد.

نورمحمدی همچنین اقتصاد صنعت چاپ را جدا از حلقه اقتصاد کل ندانست و خواستار از بین بردن ضعف‏‌ها و مشکلات همه جانبه آن شد.

وی در ادامه هدف از صنعت چاپ را حرکت به سمت ماشین‏‌آلات و کاهش‌‏دادن خطاهای بشری و بالا بردن کیفیت و بازده کار دانست و در این راستا، حضور و مساعدت بیشتر صنعت‏گران و ارائه راهکارهای نو و جدی جهت رفع مشکلات این حوزه را مهم ارزیابی کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار به فعالیت حدود 20 چاخانه افست، دیجیتال و سیلک در شهرستان‏های گرمسار و آرادان اشاره کرد.

نورمحمدی ابراز امیدواری کرد که با حمایت‏‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و صاحبان خدوم این صنعت بتوانیم شاهد رشد و توسعه همه جانبه‌‏ای در جهت بروزرسانی امکانات و تجهیزات و همچنین کسب دانش‌‏های پیشرفته در این حوزه باشیم.

انتهای پیام/2249/ب/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول