اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور عاشقان راه و ایثار و شهادت

مراسم تشییع پیکر مطهر شهیده افسری آغاز شد

مراسم تشییع پیکر مطهر جانباز شیمیایی «کبری افسری» ملقب به «مادر مجید» که روز گذشته بعد از سال‌ها تحمل رنج و سختی به شهادت رسید با حضور امت همیشه در صحنه ایران اسلامی آغاز شد.

مراسم تشییع پیکر مطهر شهیده افسری آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، مراسم تشییع پیکر مطهر جانباز شیمیایی «کبری افسری» ملقب به «مادر مجید» که روز گذشته بعد از سال‌ها تحمل رنج و سختی به شهادت رسید صبح امروز با حضور همرزمان فرزندان برومندش و عاشقان راه ایثار و شهادت آغاز شد.

مادر مهربان چهار جانباز دفاع مقدس که خود این شیرزن در سردشت به درجه جانبازی رسیده بود و سال‌‌های متمادی با سرفه‌های پی در پی زندگی کرد امروز بر روی دوش غیور مردان و شیرزنان ایران اسلامی تشییع شد.

پیکر این شهیده والامقام پس از تشییع باشکوه برای طواف گرد ضریح حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) و امامزادگان مجاورش به آستان حضرت عبدالعظیم (ع) منتقل می‌شود.

شهید «کبری افسری» از امروز دیگر سرفه نمی‌کند و دیگر زمین خاکی صدای خس‌خس سینه و سرفه‌های پی‌در‌پی این شیرزن تاریخ‌مان را نخواهد شنید. مادر مجید راحت شد و دیگر بی‌مهری بعضی از نهادها و سازمان‌های مرتبط را نمی‌خواهد تحمل کند.

او که در سردشت بر اثر شست و شوی لباس آغشته به مواد شیمیایی رزمندگان دچار بیماری شده بود از دید ما به شهادت رسیده است.

انتهای پیام/2462/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول