اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو منتخب شورای اسلامی شهر اصفهان:

عضو شورای شهر شدن به معنای دانستن همه امور نیست/ شورا باید تخصصی کار باشد

عضو منتخب شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: عضو شورای شهر شدن به معنای دانستن همه امور نیست بلکه شوراها باید تخصصی کار باشند.

عضو شورای شهر شدن به معنای دانستن همه امور نیست/ شورا باید تخصصی کار باشد

غلامرضا شیران امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در پاسخ به این سئوال که شورای چهارم در آستانه آغاز به کار است و این طیف 21 نفره را برای تصمیمات آتی شهر چگونه می‌بینید، اظهار داشت: اتفاقا این طیفی که در شورا هستند را نیاز داشتیم و افراد خوبی در این دوره وارد شدند.

وی خطاب به شهروندان افزود: من از شهروندان درخواست دارم از 21 منتخب شورا بخواهند که برای رضای خدا و مردم در اموری که وارد هستند نظر بدهند و جاهایی که وارد نیستند، نظر ندهند و یا مشاور بگیرند.

عضو منتخب دوره چهارم شورای اسلامی تصریح کرد: بنده به عنوان عضو شورای شهر خطاب به اعضای شورای شهر و همکارانم می‌گویم، این که ما عضوی از شورا می‌شویم به معنای این نیست که همه چیز را می‌دانیم، بلکه هر کدام از ما بخشی از کار را می‌دانیم و اگر قرار باشد در هر جا دخالت کنیم پیشرفت نمی‌کنیم.

وی ادامه داد: هوشمندانه‌ترین کار هم این است که تخصصی کار کنیم، چه اشکالی دارد که افراد در حوزه‌های تخصصی خود کار کند و نظر دهند و جاهای دیگر هم صاحب رای باشند.

شیران گفت: مردم به من رای دادند به خاطر بخشی از تخصصاتی که داشتم و این در حالی است که جای من سر جای خود نبودم و جایم را افراد غیر متخصص گرفتند و تصمیم گرفتند.

عضو منتخب دوره چهارم شورای اسلامی افزود: اعضای شورای شهر نماینده مردم هستند، و باید عاقلانه‌ترین تصمیم را بگیرند و نباید در هر اموری وارد و صاحب نظر باشند.

وی اذعان داشت: امور تخصصی به رای نیست به نظر است و اگر ما رای به نظر غلط بدهیم، اشتباهاتی رخ می‌دهد و این در حالی است که ارزش رای در مقابل تخصص ضعیف است.

شیران متذکر شد: ما باید به نیاز مردم رای دهیم، چنانکه حضرت علی(ع) هم فرمودند، مومن نباید به کاری که وارد نیست دخالت کند و شورای چهارم هم که 21 نفر هستند باید از ابتدای کار اعضا به فکر و اندیشه هم احترام بگذارند و ولع پست نداشته باشند.

انتهای پیام/63012/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول