اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سوادکوه:

نقاط ضعف اداره ارشاد سوادکوه برطرف شود

فرماندار سوادکوه گفت: رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باید در مسیر تقویت نقاط قوت و اصلاح نقاط ضعف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه گام بر دارد.

نقاط ضعف اداره ارشاد سوادکوه برطرف شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه، عزیز باقری صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه روسای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه با تاکید بر اینکه فعالیت در عرصه فرهنگ و هنر ظریف و حساس است، گفت: هنر ظریف‌ترین و حساس‌ترین و ماندگارترین اثر است و مرگ ندارد.

فرماندار سوادکوه با اشاره به حضور سعید طوسی قاری بین‌المللی قرآن مجید در مراسم معارفه و تودیع روسای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه و تلاوت تاثیر گذار آیاتی از کلام الله مجید، خاطر نشان کرد: امیدوارم حضور این قاری بین‌المللی و تلاوت زیبای وی آغازگر فعالیت قوی در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشد.

وی با بیان اینکه فرهنگ و هنر عرصه‌های بسیار متنوعی دارد، یادآوری کرد: لازم است از حمایت‌های ویژه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برای توسعه فرهنگی و هنری و تلاش‌های رئیس سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سوادکوه تقدیر کنم.

نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان سوادکوه، رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان را خادم قرآن توصیف کرد و افزود: میثم قربانی به عنوان رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه فردی فرهیخته و بومی و خادم قرآن است و توانمندی خود را برای توسعه فرهنگی و هنری شهرستان سوادکوه عرضه کرد.

باقری با بیان اینکه ما باید عیوب یکدیگر را به خودمان هدیه بدهیم، تصریح کرد: رئیس جدید اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باید در مسیر تقویت نقاط قوت و اصلاح نقاط ضعف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه گام بر دارد.

انتها ی پیام/86015/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول