اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

10 شهریور ماه در موسسه رویش اصفهان

اسطوره در هنر بررسی می‎شود

کارگاه اسطوره شناسی با پرداخت به موضوع اسطوره در هنر با حضور عباس مخبر اسطوره شناس، شاعر، مترجم 10 شهریورماه در موسسه رویش اصفهان برگزار می‎شود.

اسطوره در هنر بررسی می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، موسسه فرهنگی رویش اصفهان مکانی است که به برگزاری دوره‎های مختلف اسطوره شناسی و اصفهان‌گردی می‎پردازد، 10 شهریور ماه نیز دوره اسطوره شناسی با حضور عباس مخبر اسطوره شناس، شاعر، مترجم برگزار می‎شود.

این نشست به شکل کارگاه دو روزه که جلسه اول با پرداخت به مبانی اسطوره شناسی برگزار شد و جلسه دوم به بیان اسطوره در هنر از ساعت 4 تا 7 عصر در مرکز موسسه فرهنگی رویش اصفهان برگزار می‎شود.

عباس مخبر امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در مورد اسطوره شناسی گفت: نظریه‎های مختلفی درباره اسطوره بیان شده است.

وی افزود: برخی بر این عقیده هستندکه اسطوره‎ها به اتمام رسده و اسطوره یک علم دنیای ابتدایی بوده و با پیشرفت علوم دیگر اسطوره‎ها بی‎معنا شده‎اند.

اسطوره شناس، شاعر و مترجم ادامه داد:برخی دیگر معتقد هستند که اسطوره ها جزو کهن الگوهای ذهن انسان هستند و در ذهن حک می‎شوند.

مخبر در پایان اذعان داشت: اسطوره‎ها به اشکال مختلفی وجود دارد، و نمود می‎یابد زیرا اسطوره ها جزو سرمایه‎های ادبی و فکری جهان هستند.

انتهای پیام/63019/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول