اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع ، معادن و کشاورزی استان اصفهان:

اتاق بازرگانی بازوی مشاوره‌ای مجلس باشد

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع ، معادن و کشاورزی استان اصفهان گفت: اتاق بازرگانی باید بازوی مشاوره‌ای مجلس باشد تا قوانین مناسبی برای توسعه صنعت تصویب شود.

اتاق بازرگانی بازوی مشاوره‌ای مجلس باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، خسرو کساییان عصر امروز در نشست کمیسیون پشتیبانی اتاق بازرگانی، صنعت، معدن و کشاورزی اصفهان که با حضور چند تن از نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از فعالان صنعتی و معدنی استان اصفهان برگزار شد با اشاره به مسائل صنایع استان، اظهار کرد: امیدواریم با کمک مسئولان مسائل حل شود و شاهد بهبود فضای کسب و کار و صنعت باشیم.

وی ادامه داد: مجلس می‌تواند از بازویی مانند اتاق بازرگانی و کارشناسان موجود در اتاق برای انجام مشاوره و انجام بررسی‌های تخصصی کمک بگیرد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع ، معادن و کشاورزی استان اصفهان ادامه داد: بهترین مشاوران کسانی هستند که مشغول کار هستند و به طور قطع افرادی که در مورد موضوعی مهارت کافی دارند بهترین مشاوران در آن مهارت هستند.

وی افزود: قوانین باید با مشاوره تصویب شود تا ضرری به صنایع کشور وارد نشود.

*نمایندگان اصفهان با یکدیگر هماهنگ تر باشند

کساییان اذعان داشت: متأسفانه گاهی شاهد عدم هماهنگی و همکاری لازم میان نمایندگان استان اصفهان هستیم که نباید شاهد چنین اتفاقاتی باشیم.

وی عنوان کرد: امیدواریم نهادهای اجرایی استان همچون استانداری، فرمانداری، شهرداری و نمایندگان استان اصفهان در خانه ملت با یکدیگر همکاری بهتری داشته باشند تا شاهد رونق کار در اصفهان باشیم.

*بعضی‌ها فقط خودشان را می بینند

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع ، معادن و کشاورزی استان اصفهان بیان کرد: چرا باید خیلی از استان‌ها از اصفهان جلوتر باشند در حالی که هیچ استانی در کشور ظرفیت استان اصفهان را ندارد.

وی اظهار کرد: اگر اقتصاد اصفهان درست شود بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور نیز حل خواهد شد.

کساییان ادامه داد: با یک دست بودن و همکاری همه جانبه با یکدیگر می‌توانیم تمامی مشکلات را برطرف کنیم.

انتهای پیام/63015/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول