اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 7 وزن

ترکیب قم در کشتی آزاد عمومی کشور مشخص شد

دبیر هیئت کشتی استان قم از مشخص شدن ترکیب تیم اعزامی هیئت قم به رقابت‌های کشتی آزاد عمومی قهرمانی رده سنی بزرگسالان کشور خبر داد.

ترکیب قم در کشتی آزاد عمومی کشور مشخص شد

احمد رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم تصریح کرد: کشتی‌گیران قمی برای شرکت در دومین دوره رقابت‌های عمومی کشتی آزاد قهرمانی رده سنی بزرگسالان کشور به میزبانی هیئت کشتی استان سمنان تمرینات فشرده و سختی را پشت سر گذاشته‌اند.

وی اضافه کرد: تیم هیئت کشتی قم در حالی در این مسابقات حضور می‌یابد که در توزیع سهمیه‌ها بین استان‌های مایل به شرکت در این دوره از پیکارها، توابع تهران، مازندران و همدان هرکدام 30 نفر سهمیه گرفتند در حالی‌که به تیم‌های تهران، البرز، کرمانشاه، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، فارس و کردستان 20 سهمیه تعلق گرفت و قم نیز صاحب 15 سهمیه این پیکارها شده است.

دبیر هیئت کشتی استان قم افزود: تیم قم نیز برای حضور در این رقابت‌ها شرایط خوبی دارد چون مربیان این تیم تمرینات خوبی را برای افزایش آمادگی کشتی گیران در نظر گرفته‌اند و به نظر می‌رسد شرایط خوبی برای کسب مدال از مسابقات قهرمانی کشور فراهم شده است.

وی یادآور شد: با توجه به شرایط سنی در نظر گرفته شده و همچنین اوزان مسابقات، حداقل سن شرکت‌کنندگان برای متولد سال 1374 به بعد باید 18 سال باشد در حالی که مسابقات در اوزان 55، 60، 66، 74، 84، 96 و 120 کیلوگرم و با دو کیلوگرم ارفاق وزن انجام می‌پذیرد.

رضایی ابراز داشت: همچنین مسابقات با شرایط جدول تک حذفی انجام خواهد شد و ضوابط داوری حاکم بر رقابت‌های عمومی کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور به میزبانی هیئت کشتی استان سمنان، مطابق با آخرین ضوابط اعلامی فدراسیون جهانی کشتی (فیلا) اعمال می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در پایان دومین دوره مسابقات کشتی آزاد عمومی قهرمانی رده سنی بزرگسالان کشور به نفرات اول، دوم و سوم حکم و مدال اهدا خواهد شد، در حالی‌که نفرات اول تا چهارم هر وزن شانس حضور در مسابقات انتخابی مرحله اول تیم ملی در سال آینده را نیز به دست می‌آورند.

دبیر هیئت کشتی استان قم افزود: نفرات اول هر وزن دومین دوره پیکارهای کشتی آزاد عمومی قهرمانی بزرگسالان کشور در حالی مجوز حضور در جام تختی را کسب خواهند کرد که سال گذشته نخستین دوره این مسابقات با حضور گسترده کشتی‌گیران از سراسر کشور در سالن شهدای هفتم تیر تهران به انجام رسید.

وی اظهار داشت: به نمایندگی از هیئت کشتی استان قم در وزن 55 کیلوگرم آق داشلو، در 60 سعادت و شوکتی، در 66 ربیعی، موسوی، براتی و محمدی، در 74 رضایی، عابدی و شکوهی راد، در 84 فلاحتی، تلخابی و سرلک و در وزن 96 کیلوگرم دارستانی و محمود جانلو کشتی‌گیران اعزامی از قم به این رقابت‌ها محسوب می‌شوند، ضمن اینکه محمد حسنی نیز مربی این تیم است.

انتهای پیام/78002/ک30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول