اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به زودی در اصفهان

اولین مجموعه گردشگری دانش‌محور کشور افتتاح می‌شود

مدیر پروژه مجتمع بزرگ گردشگری دانش‌محور بام شهر اصفهان گفت: اولین و بزرگترین مجتمع گردشگری دانش محور بام شهر به زودی با مشارکت استانداری اصفهان، شهرداری گلدشت و سرمایه‌گذاری خصوصی افتتاح می‌شود.

اولین مجموعه گردشگری دانش‌محور کشور افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، رضا جلالی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مجتمع گردشگری بام شهر اولین بار در کشور با محوریت توأمان دانش و گردش با مشارکت استانداری اصفهان، شهرداری گلدشت و سرمایه‌گذار خصوصی در اردیبهشت 93 افتتاح خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه بحث جذب گردشگری و ایجاد امکانات لازم برای رفاه گردشگران در شهرهای بزرگ کشور فقط در حد شعار است، ادامه داد: مجموعه بام شهر به عنوان اولین و تنهاترین مجموعه گردشگری دانش‌محور در کشور در نزدیکی شهر گلدشت اصفهان افتتاح خواهد شد.

مدیر پروژه مجتمع بزرگ گردشگری دانش‌محور بام شهر اصفهان تصریح کرد: دانش‌محوری در این مجموعه گردشگری به این معناست که برای هر بازدیدکننده و فردی که به این مجموعه قدم می‌گذارد با هر سن و جنسیتی برنامه‌ریزی‌های آموزشی همراه با سرگرمی و تفریح در نظر گرفته شده است.

وی عنوان کرد: همه المان‌های به کار رفته در این مجموعه گردشگری با محوریت دانش بوده است که این دانش شامل مجموعه علوم نجوم، فیزیک و شیمی است.

جلالی متذکر شد: فاز اول این مجموعه که به صورت مشارکتی بین استانداری اصفهان، شهرداری گلدشت و سرمایه‌گذار خصوصی بر مبنای EOT است با هزینه بالغ بر 25 میلیارد تومان در اردیبهشت 93 افتتاح خواهد شد.

لازم به ذکر است که برای تکمیل و افتتاح فاز دو این مجموعه گردشگری هزینه‌ای بالغ بر 30 میلیارد تومان سرمایه لازم است.

وی در ادامه اذعان داشت: مجتمع گردشگری بام‌شهر با وسعت بیش از 40 هزار متر مربع بزرگترین پروژه گردشگری در کشور محسوب می‌شود.

قابل ذکر است که در این مجتمع گردشگری 15 هزار اسلحه انواع درخت، بلندترین آبشار طبیعی منطقه، 400 پارکینگ خودرو، 3 مجموعه کافی‌شاپ و رستوران گردان، دریاچه مصنوعی، آب‌نمای موزیکال و زمین‌های بازی پینگ‌پنگ، اسکواش و شطرنج، ایده و اقدامات ساخت و بهره‌برداری آن انجام شده است.

انتهای پیام/63001/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول