اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول اسبق روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

رمز پیروزی حزب‌الله لبنان برگرفته از استراتژی نبرد در آیات قرآن است

مسئول اسبق روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: رمز پیروزی حزب‌الله لبنان در جنگ 33 روزه، اتخاذ استراتژی نبرد برگرفته از آیات قرآن کریم مبنی بر ترس نداشتن از دشمن، جنگ برای رضای خدا و داشتن روحیه شهادت‌طلبی است.

رمز پیروزی حزب‌الله لبنان برگرفته از استراتژی نبرد در آیات قرآن است

به گزارش خبرنگار فارس از نیشابور، امیر سرتیپ غلام‌حسن دربندی عصر امروز در یادواره شهدای پایگاه باهنر مسجد امیرالمومنین(ع) نیشابور، افزود: استکبار و در راس آن آمریکا بداند ایران، عراق و افغانستان نیست و نباید دست از پا خطایی کند.

وی یادآور شد: ما باید ابعاد جنگ روانی دشمن را درک کرده و با آن مقابله کنیم.

عضو هیئت معارف جنگ شهید صیاد‌شیرازی، ادامه داد: سردار باقرزاده رئیس کمیته مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح کشور با توجه به شناخت روحیات دشمن در مقطعی، گفتند یک میلیون قبر برای نیروهای متجاوز دشمن در ایران آماده شده که بسیار این سخن در مقطع خود کارساز بود.

دربندی، جنایات وهابیت در سوریه را محکوم کرد و یادآور شد: اکثر این افراد به اصطلاح معارض، اهل سوریه نیستند و اغلب تحت تاثیر تبلیغات وهابیت به آنجا رفته‌اند و نیز تعدادی زندانی عربستانی هستند که حکومت آنجا شرط آزادی آنها را حضور در جنگ سوریه اعلام کرده است.

وی با بیان خاطره‌ای از سرلشگر فلاحی وزیر دفاع شهید کشور، گفت: ایشان در جنگ در حال بازدید از خط نبرد بودند، به ناگاه یک بسیجی به ایشان می‌گوید امیر سرت را پایین بیاور! ایشان متوجه نمی‌شود، دوباره بسیجی مذکور، این مطلب را با صدای بلند تکرار می‌کند که امیر اعتنایی نمی‌کند در دفعه سوم شهید فلاحی منظور آن فرد را مبنی بر احتمال خطر فهمیده، بنابراین می‌نشیند و به نقطه‌ای خیره نگاه می‌کند؛ اطرافیان می‌بینند چشمان امیر پر اشک شده بسیجی مذکور با شتاب به ایشان مراجعه کرده و عذرخواهی می‌کند که امیر ایشان را مورد تفقد خود قرار داده و می‌گوید: اشک من نه به خاطر سخن شما بود، بلکه به این دلیل بود که دشمن چه به سر کشورم آورده که من نمی‌توانم سرم را در وطنم بالا بیاورم.

این مقام مسئول در گوشه‌هایی از سخنان خود با بیان خاطراتی، یاد شهید سرلشکر چمران، سرلشکر فلاحی، سردار وزوایی، سردار مصطفوی، آزاده مرحوم محمد شهسواری، آزاده مهدی طحان، آزاده شهید حسن هداوندمیرزایی و پاسدار شهید محمد شفیعی را گرامی‌داشت.

انتهای پیام/2202/ق30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول