اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند:

سلامت رکن اساسی دستیابی به اهداف فردی و اجتماعی است

فرماندار شهرستان دماوند گفت: سلامت، رکن اساسی دستیابی به اهداف فردی و اجتماعی و جزو مهم‏ترین خدمات هر جامعه و نظام است.

سلامت رکن اساسی دستیابی به اهداف فردی و اجتماعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، سعید افشارنادری عصر امروز در همایش گرامیداشت هفته سلامت در سالن اجتماعات شبکه بهداشت و درمان شهرستان دماوند، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت اظهار داشت: برگزاری این جلسه در وهله نخست، از باب حق‏شناسی و قدردانی از زحمات تمام دست‏اندرکاران و زحمتکشان عرصه سلامت است.

فرماندار شهرستان دماوند گفت: سلامت موضوعی بسیار مهم در زندگی فردی و اجتماعی افراد است.

افشارنادری افزود: اگر بناست تا به همه اهداف فردی، خانوادگی و اجتماعی خود دست یابیم، مستلزم برخورداری آحاد جامعه از نعمت و موهبت سلامت هستیم.

وی هشدار داد: اگر خدای ناکرده از این اصل اساسی در زندگی غافل شدیم، آن‏گاه تمامی فکر، انگیزه و اندیشه ما معطوف به نعمتی می‏شود که از ما گرفته شده و از دست رفته است.

افشارنادری ادامه داد: این‏گونه است که در بسیاری از کشورهای جهان، برنامه‏ریزی‏ها در وهله نخست بر مبنای سلامت انسان‏ها در جامعه انجام می‏شود.

بهداشت و درمان بیشترین مخاطب را در سال دارد

فرماندار شهرستان دماوند بیان داشت: بهداشت و درمان از جمله نهادهایی است که بیشترین مخاطب را در طی سال به خود می‏بیند و این مهم، یکی دیگر از دلایل اهمیت کار عوامل بهداشت و درمان است.

افشارنادری یادآور شد: افرادی که به مراکز بهداشتی و درمانی مراجعه می‏کنند، در اوج نیازمندی هستند و خدمت سلامت که مهم‏ترین خدمات است، را مطالبه می‏کنند.

وی تصریح کرد: رفع بیماری، تضمین سلامت و ارائه خدمات مناسب بهداشتی و درمانی، مهم‏ترین خواسته مخاطبان این حوزه است.

فرماندار شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: فعالان و شاغلان این حوزه نشاط، شادابی و حیات دوباره به افراد و جامعه می‏بخشند و لبخند رضایت بر لبان افراد و خانواده‏ها می‏نشانند که بسیار ارزشمند است.

کار پرسنل مجموعه بهداشت و درمان به هم پیوسته است

فرماندار شهرستان دماوند گفت: در مجموعه بهداشت و درمان افراد همانند یک زنجیره به هم پیوسته هستند و بنابراین، کار همه عوامل و دست‏اندرکاران آن از جمله پزشکان، پرستاران، ماماها، بهورزان و . . . که خروجی‏اش سلامت و بهداشت جامعه بوده، مهم است.

افشارنادری تصریح کرد: انتظار آحاد جامعه، بیماران و خانواده‏های آنان از پرسنل خدوم این حوزه، رأفت، مهربانی، دلسوزی و از خودگذشتگی است.

وی یادآور شد: این‏گونه خدمت کردن با تأثیرگذاری مثبت بر روحیه بیماران، درمان بخشی از آلام جسمی و روحی آنان را نیز به دنبال خواهد داشت.

گزارش فارس حاکی است؛ در خاتمه این مراسم از 20 نفر از فعالان حوزه سلامت و بهداشت شهرستان دماوند شامل چهار بهورز، چهار نفر از رابطان بهداشت و 12 نفر از کارمندان نمونه با اهدای جوایز و لوح تقدیر، تجلیل شد.

انتهای پیام/2568/غ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول