اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

افتتاح میدان «شهدای جهان اسلام» در گلدشت اصفهان

یاد میدان لؤلؤ بحرین در ایران زنده می‌شود

شهرداری گلدشت گفت: میدان شهدای جهان اسلام در مرکز شهر گلدشت با نمایی شبیه میدان لؤلؤ در بحرین امشب با حضور استاندار اصفهان افتتاح می‌شود.

یاد میدان لؤلؤ بحرین در ایران زنده می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مجید حججی در نشست خبری خود در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه در شهرداری گلدشت گفت: شهرداری گلدشت قصد داشت یک میدانی در مرکز شهرگلدشت بسازد.

وی بیان کرد: در همین راستا شهرداری اقدام به طرح‌ریزی و گرفتن الگوهایی برای ساخت این میدان شد که زمان آن مقارن بود با تخریب میدان لولو در بحرین و مجموعه شهرداری گلدشت تصمیم بر آن گرفت که به ازای تخریب یک میدان در جهان اسلام، میدانی دیگر شبیه آن در گلدشت بسازد.

شهردار گلدشت اذعان داشت: این میدان با عنوان میدان شهدای جهان اسلام و نمایی شبیه میدان لولو در بحرین امشب با حضور استاندار اصفهان افتتاح خواهد شد.

وی تصریح کرد: هزینه ساخت میدان شهدای جهان اسلام بالغ بر 600 میلیون تومان بوده است که همه اعتبار آن بر عهده شهرداری گلدشت قرار گرفته است.

حججی افزود: به مناسبت هفته دولت مجموعاً 4 پروژه بزرگ در شهر گلدشت افتتاح خواهد شد.

وی متذکر شد: پروژه اول افتتاح بلوار شهید منتظری که خود شامل 3 پروژه فرعی است که با اعتبار بالغ بر یک میلیارد تومان می‌باشد.

شهردار گلدشت اضافه کرد: پروژه دوم بلوار معلم است که فاز اول آن در سال 90 به بهره‌برداری رسیده بود و فاز دوم آن با هزینه بالغ بر 300 میلیون تومان افتتاح می‌شود البته شایان ذکر است که 2 میلیارد تومان هزینه آزادسازی این بلوار بوده است.

وی عنوان کرد: پروژه بعدی خیابان ورزشگاه است که با هزینه مجموعاً 450 میلیون تومان و در آخر میدان شهدای جهان اسلام با هزینه 600 میلیون تومان به مناسبت هفته دولت و با حضور استاندار اصفهان افتتاح خواهد شد.

انتهای پیام/63001/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول